• 16 aug

ROSA flytjus?? Gärna bruna med..

Jag kan inte hitta det?!! Har funnits på Ikea, men nu finns inga Jag letar & letar, men NEJ. ( efter rosa) Ska kolla efter bruna, men har inte sett "på vägen"..
    Någon som vet??

• Svar på tråden ROSA flytjus?? Gärna bruna med..
  • bridesilly

har du kollat på lagerhaus? dom brukar ha sådana saker

• 16 aug

tack alla, jag vill ha såna som fanns på Ikea innan.. inga blommor eller så.. skulle skrivit det! Tack så mycket!

• tonårsmorsa

Om du gillar att pyssla kan du gjuta egna flytljus. Det ska jag göra!

• lillfraggel1

Det är jätte lätt att göra flytljus själv och om du frågar vänner och bekanta efter ljusstumpar så blir det nästan gratis. Jag brukar göra flytljus med mina elever till jul. Om du vill ha rosa så blandar du röda och vita ljusstumpar och smälter ner i en kastull. fiska upp de gamla svarta snörena. Lägg i en ny veke i en liten kakform och häll över smält stearin. Jag köpte mina små smördegskakformer på loppis. 10kr för 20st

• 16 aug

aha, tack!!! Det ska jag göra!

• hungran79

Kollade runt lite. Det är inte lätt att hitta "vanliga" flytljus =o). Bara rosor mm.

• 16 aug

hungran79: nej Finns jätte fina i ivory eller vita.. men inte i färger..

• Pumpkin

Hmm? Jag såg ju såna på IKEA i lördags

• jensson o jag

såg såna på åhlens igår, helt vanliga i flera olika färger. bruna är jag säker på, rosa minns jag inte helt säkert.

• 16 aug

men va?? Är det bara Ikea här som inte har?? hmm ska in & kolla igen.. tack alla!

• 16 aug

men va?? Är det bara Ikea här som inte har?? hmm ska in & kolla igen.. tack alla!

• Fröken förväntan

En liten varning! Jag köpte Ikeas rosa flytljus för någon månad sen och brinntiden var väldigt kort. Det brann ner som ett hål i mitten efter bara två timmar ungefär. Lite tråkigt om du ska ha det till bröllopsmiddagen om du inte köper extra många så att du kan fylla på under middagen

• 16 aug

tack så mycket för tipset!! Ska köpa MÅNGA isåfall.. tål att tänkas på.

• bumblebee jonis

Såg på IKEA´s hemsida idag. Både rosa och bruna. Tror att det var något litet mönster på men du kan ju kolla...

• sommarbrud 080802

Jag tror de finns på europris med.. de har massa flytljus till billigt pris. Tror även de har i rosa.

Svar på tråden ROSA flytjus?? Gärna bruna med..