• Leni

Fick en varning - förstår inte varför

Fick precis en varning i inboxen... o fattar inte varför.

Står inte i vilken tråd och det jag tydligen har skrivit är:

"gärna jag med"

Kommer inte själv i håg vart jag skrivit detta och kan ej se varför det strider mot nga regler... hittar inte ens en tråd bland mina favoriter där jag skrivit detta

Känns inte så skoj att få en varning när det inte ens är direkt specifierat var...

• Svar på tråden Fick en varning - förstår inte varför
  • avil

oj! låter märkligt!!
    men du får nog fler varningar nu-man får väl inte ens diskutera specifika varningar o ärenden??
    Du måste nog maila nån moderator för ett svar.........

• Zozo

Det är inte nagon sadan där trad som slutar med att alla skriver: "skicka till mig med" och sin e-mail?

Har för mig att man inte far det.. av nagon anledning..

• Pumpkin

Men fanns inte länken till tråden med? Eller åtminstone rubriken på tråden? Och vilka regler du brutit mot?

• Pärlhönan

Just den regeln är konstig tycker jag. För hur ska man annars skicka privata saker som man vill dela med sig av tex. noter som man själv arrangerat o kanske vill dela med sig av gratis, eller få tips om festhäften, då man inte kan lägga ut hela dokument i galleriet osv. ?

• Pumpkin

Inbox och/eller gästbok. Används med sunt förnuft och inte för reklam naturligtvis

Pärlhönan skrev 2007-11-20 12:39:16 följande:
    Just den regeln är konstig tycker jag. För hur ska man annars skicka privata saker som man vill dela med sig av tex. noter som man själv arrangerat o kanske vill dela med sig av gratis, eller få tips om festhäften, då man inte kan lägga ut hela dokument i galleriet osv. ?
  • Pärlhönan

Ja, j*klar de kan man ju använda

• Pumpkin

Det är det som är bra med "nya" BT - man eliminerar dessutom alla dessa lååånga trådar som bara innehåller massa emailadresser, som sen företag som surfar runt här kan använda för att skicka reklam.

Pärlhönan skrev 2007-11-20 12:43:14 följande:
    Ja, j*klar de kan man ju använda
Svar på tråden Fick en varning - förstår inte varför