egna servetter..
Är det någon som har gjort sina egna servetter til middagen? Jag menar att sy egna och sedan brodera nått på, tex monogrammet? Jag ska prova på och se hur det blir. Gör det av gamla dukar.... som först var lakan från IKEA... =o).
Är det någon som har gjort sina egna servetter til middagen? Jag menar att sy egna och sedan brodera nått på, tex monogrammet? Jag ska prova på och se hur det blir. Gör det av gamla dukar.... som först var lakan från IKEA... =o).
Oj vad mkt jobb. Om du gillar att pyssla och kan njuta av processen säger jag: kör på! Men ett hett tips är att brodera era namn på eller erat efternamn eller initialer. Men inte datum. Då kan servetterna användas många gånger längre fram.
Allting med bröllopsdatum på tenderar folk att aldrig ta fram igen. Och om du lägger ner så mkt jobb är det roligt att få glädjas många gånger...
Lycka till!
Jag köpte servetter från Calligraphen, med våra namn tryckta i guld. Jättefina...
jag tänkte bara brodera monogrammet, det blir för mycket annars. Hoppas bara att jag orkar att göra dem. , det tar ju sådan tid.
Nu vet jag inte hur många ni är men jag köpte färdiga tygservetter på Ikea. 19 kr för 4 st. Dom är faktskt jättefina. Dom kan du brodera på. Jag hade också tänkt det, men sen kom jag inte på nått bra sätt man kunde vika dom på så att det syntes...
Lycka till!
soon to be wife.
tack för tipset, ska åka till IKEA och kolla upp det.