• september2008

Hur gör man om man vill "anmäla" någon som har samma namn på sitt nick som företagsnamn?

Som jag skrev där uppe

• Svar på tråden Hur gör man om man vill "anmäla" någon som har samma namn på sitt nick som företagsnamn?
  • Nessan

Antar att du kan kontakta nån av moderatorerna...

• Lady o Lufsen

Ja, då gör du väl en helt vanlig anmälan via STOP-handen och skriver din motivation till anmälan...tror jag.

• september2008

om man sett det man vill anmäla på på personens sida och inte på ett forum? det finns ingen röd hand där

• Tooticki

Kontakta någon av moderatorerna, zuki eller pumpkin t ex

• Lady o Lufsen

Jaha...men om du menar personens egen sida (och nick) här på BT så kanske du kan gå in på någon annan av dennes tråd och anmäla...jag vet faktiskt inte...

• charmed

jag tror man bara kontakter moderatorerna eller communityansvarig på deras sidor,jag rekommenderar communityansvarig dock så det blir nått gjort eftersom jag antar att moderatorerna har en del att göra

• september2008

har skrivit i communityansvariges gb. Tycker att det ska vara lika för alla. vissa är ju såååå tydliga att det är nästan pinsamt

• charmed

´jag har inte sett några på lääääänge,ja förutom kjell präst men han är ju präst han tjänar ju gud och grejer,hehe

• september2008

he he. Dom jag hittade var jätte tydliga.

• Lady o Lufsen

..."den som söker skall finna"...se´n kan ju anledningarna till att man söker vara många...

Svar på tråden Hur gör man om man vill "anmäla" någon som har samma namn på sitt nick som företagsnamn?