Inlägg från: helenaoandreas |Visa alla inlägg
  • helenaoandreas

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

ok det var ju bra att det gick. men som tur var är ju smaken olika. men är glad att du är ärlig , hatar tjejer som bara säger att ja den var ju fin utan att mena det. har letat efter en vit tårta och denna är den enda jag har fastnat för, lite enkel men ändå inte.

• helenaoandreas

en liten fråga, vad skall ni åka i från kyrkan till fest lokalen? har hyrt limo till natten från festen till hotellet,

• helenaoandreas

vaknade i natt med feber, har även kräkt och mått allmänt usellt i dag. typiskt. men hoppas att allt är bra med er.

september 2008:vi skall bo på grand hotel best west eller vad det heter där vid hörnan vid tågstationen. har varit och kollat runt lite överallt men det såg finast ut. plus att dem är med i njuta häftet så om dem fortsätter med det även detta året så blir det halva priset på rummer :) kan ju hålla tummarna.
    och förresten grattis till viktminskningen. var där på morgonen, men hade bara lyckats med -0,1 pinsamt, men jag fuskade lite med tårta i helgen då vi var och hälsade på ett par kompisar så jag har mig själv att skylla.

• helenaoandreas

vart skall ni beställa er tårta?

• helenaoandreas

så sne jag blir. min sambo jobbar natt i natt så vi tänkte fira lite alla hjärtans dag på söndag i stället, med lite middag på pio och bio. skulle nu gå in och boka bio biljetter till ps i love you, tror ni den släpps i halmstad? NEJ. varför är det alltid så här, inte konstigt att man aldrig går på bio. man har ju redan hunnit se dem hemma innan dem kommer på bio här ju. aahh.

såg förresten en film om bröllop för ett tag sedan där dem sa att det året man gifter sig är det året man tänker (fantiserar) som mest på gamla ex och sånna man trånat efter. stämmer det på er tjejer ??..
    alltså inte att man vill vara otrogen på riktigt utan man går liksom igenom det som är vad skall man säga, för sent nu.

• helenaoandreas

hej hopp alla. efter en rejäl bakfylla är man någersålunda på fötterna igen..

pidis: blev du nöjd med dina naglar? skulle inte kunna leva utan mina nu haha

skall åka och kolla på bandet på lördag vilket skall bli jätte kul.

• helenaoandreas

hej hej. har varit och kollat på en mycket fin bil som vi skall åka med från bröllopet, finns bild i mitt galleri på den. är fortfarande förkylld :(

• helenaoandreas

skumt tydligen var bilden för stor så den gick inte att sätta in, men det var en svart jätte fin cab en -59. stor och läcker.

• helenaoandreas

hej hej alla glada.

pidis: jätte fin klänning.

jag var oxå på ge-kås i torsdags gjorde en del fynd men blev ändå lite besviken. dem var billigare förr.
    hade oxå tänkt att köpa engångskameror men det var så jäkla dyrt att framkalla. plus att hade ett par kompisar som hade det och det blev många "skit " bilder. vi skall istället köpa skivor eftersom nästan alla vår vänner och bekanta har digitalkameror, så skall vi köpa kuvert och frimärke och skriva vår adress på så kan alla som har digitaklkamera ta med sig en skiva hem och ladda över bilderna. så kan man gallra lite plus att det blir mycket mycket billigare.

ulvatorp: får man vara så oförskämt nyfiken och fråga vad du skall göra på kk, du kanske har skrivit det innan men jag har inte sett det. men vill oxå säga att jag var där innan jul, med inte en sån rolig grej som hände mig och dem var hur snälla och bra som helst. och jag blev jätte bra omhändertagen.

har precis kommit hem från haverdal har varit ute och lyssnat på bandet och dem lät helt ok.
    har lagt in lite bilder nu på bil, smycke och skor. ifall någon är lite nyfiken.

• helenaoandreas

hej hej
    ida halmstad: jätte fin ring, påminner lite om den jag har köpt.

ulvatorp: det är säkert ingen fara ibland får man lite extra ont ju mer man tänkter på det och ju mer man oroa sig. men det är ju skönt att dem gör tester så ofta ändå för att vara på den säkra sidan.

blev utloggad i går när jag skulle lägga in bilderna. men nu är dem där. :)

• helenaoandreas

fitforfight: måste fråga dig en sak, din toasmadam nina johansson är hon 82:a och var även toastmadam på sandra och fredriks bröllop förra året?

• helenaoandreas

ida halmstad: japp han kände igen dig oxå. gick klass 96

• helenaoandreas

fitforfight: jag gick i parallelklass från 7-9 sen gick vi i samma gymnasieklass bf plus att vi var på ibiza tillsammans. och sandra och fredrik känner jag genom att jag och sandra har jobbar i hop på badhuset och fredriks lillasyster erika gick ju i samma klass som jag och nina.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd