Har jag valt fel?
Börjar undra om jag har valt fel tärna..
Alltså hon jag har valt är min barndomskompis och vi är som systrar, jag älskar henne verkligen. Problemet är bara att hon så länge jag kan minnas blir lite...."konstig" när hon träffar en kille. Alltså då vill hon aldrig hitta på något, och när hon väl VILL det så är det BARA par-middagar osv...
Dock så är hon ju som sagt som min syster så det var självklart att jag ville ha henne som tärna...
Nu har hon dock nyss träffat en kille och det är nog ca 1 månad sedan jag pratade med henne..känns så HIMLA trist..
Hon var jätte-ivrig i början när vi berättade att vi skulle gifta oss, ville hjälpa mig med att pyssla osv.
Nu vågar jag nästan inte prata om bröllopet med henne, då hon ser rätt uttråkad ut..
Jag vet väl innerst inne att det här går över om någon månad...och jag vet ju också att mitt bröllop omöjligt är lika viktigt för henne...men jag behöver någon att ventilera planering med, någon mer än m2b.
Antar att jag nu får höra att jag ska prata med henne om det här....och det VET jag att jag borde göra...men HUR säger jag det?..
Usch, det är känns så tråkigt..
Blir ju inte heller bättre av att min "andra" bästis var här och hälsade på förra helgen, hon bor långt härifrån och det var dels därför jag inte valde henne som tärna, sen ville jag bara ha 1 också.. men nu när hon var här så frågade hon hela tiden om bröllopet, hur det gick m.m. FAST att hon har det "problematiskt" i sitt eget kärleksliv just nu..
Ja, vad långt det här blev då... men som sammanfattning så gör detta mig lite ledsen..