• Sandrew79

Vet inte vilket namn vi ska ta! :(

Det står mellan Sperring, Bengz och Magnusson Norén. Vilket skulle ni ta om ni skulle välja?

• Svar på tråden Vet inte vilket namn vi ska ta! :(
  • bumblebee jonis
    Tooticki skrev 2007-11-26 20:28:13 följande:
    Kan man ta ett dubbelnamn?
    Om man vill ha ett dubbelnamn så får man regestrera det ena efternamnet som ett andranamn.
  • bumblebee jonis

Får man fråga vad ni heter i förnamn? Blir oftast lättare att få en uppfattning när man kan säga hela namnet.

• Sandrew79

Sandra & Emil våran son heter Sam.

• bumblebee jonis

Aha! Gick in på er presentationssida...

Utav de namn som du skrivit här över så tycker jag nog att Sperring passar bäst till era förnamn. Ligger bra i munnen när man säger det...

Ett annat allternativ är att komma på ett nytt efternamn baserat på era tidigare namn.

• Sandrew79

Jo det är klart, men samtidigt är det kul med släktnamn. Jag tror inte vi har tid att fundera ut ett nytt heller !

• bumblebee jonis

Det förståss!

Sperring tycker jag är ett fint och "piggt" namn. Kan man säga så? Låter lite hurtigt om du förstår vad jag menar

• viktualia

jag tycker också att Sperring lät coolt - vad har det namnet för historia/ursprung? *nyfiken*

• Sandrew79

Nä det är ett finskt efternamn på min mors sida, mer vet jag inte. Har inte så stor koll!

• Sandrew79

Nä det är ett finskt efternamn på min mors sida, mer vet jag inte. Har inte så stor koll!

Svar på tråden Vet inte vilket namn vi ska ta! :(