• Sandrew79

Vet inte vilket namn vi ska ta! :(

Det står mellan Sperring, Bengz och Magnusson Norén. Vilket skulle ni ta om ni skulle välja?

• Svar på tråden Vet inte vilket namn vi ska ta! :(
  • MajoJonas

Vad heter ni i förnamn då? Kan vara bra att se vilket efternamn som passar bäst ihop med era egna namn.

• MajoJonas

Ah smart jag, de stod ju däruppe

Sperring tycker jag va coolt!

• tågjäntan

Jag röstar oxå för Sperring .

• avil

sperring passar bäst till era namn!
    så tänker jag! tex heter mina barn som pappan,pga att det ju passar mycket bätre än om de hetat som jag.......
    då vi gifter oss,behåller jag mitt! det är en del av mig!! men tar även mannens namn.

• Fröken Figo

Sperring

det är jättefint.

jag hade tagit bara det, inte dubbelnamn i det här fallet.

• Inni84

Sperring tycker jag
    Vi har lite samma problem...jag vill inte byta bort mitt finska efternamn och han vill inte ta bort sitt och ingen vill ha dubbelnamn.

• lillfraggel1

Jag har samma dilemma som du Inni84. Jag vägrar byta bort mitt finska efternamn och min m2b är lite skeptisk till att ta mitt. Jag har nu hotat med att vill han inte heta som sina framtida barn hehe. Vi har nu kommit överräns om att ta mitt efternamn bägge två men han får behålla sitt svenska i mellan namn för att även i fortsättningen kunna svara det i tfn på jobbet

• Inni84

Mmm...jag funderar på o lägga in hans som mellan namn så barnen får dubbelnamn men det är ändå inte det ultimata

• Sandrew79

Det är ju jättesvårt, man ska ju bara namnet hela livet.

Svar på tråden Vet inte vilket namn vi ska ta! :(