• glans

skor

vill att ni hjälper mig att välja skor, eller åtminstone att ni säger vad ni tycker om dessa skor...men vet inte om jag får skriva länken här....men alla andra skriver ju länkar...får man eller får man inte? vill gärna veta vad ni tycker om dessa skor!!!!..

någon som vet hur man gör?

• Svar på tråden skor
  • Tuss78

Men hur ska vi veta vad du vill ha hjälp med om du inte ger oss en hint?

• glans

men får man skriva länken då?...skorna är lite svåra att beskriva.....

• Fröken förväntan

Du kan alltid spara ner bilderna på skorna och lägga in dem i ditt galleri så länge du skriver in källan (alltså varifrån du tagit bilderna eller vem som tagit bilderna). Det tror jag är helt ok. I så fall kan vi gå in och kolla i ditt galleri.

Vad jag har förstått får man dock inte starta en NY tråd för att visa länkar.

• Tuss78

oj oj oj...nu börjar dessa regler bli snurriga.

• glans

ok det här är krångligare än jag trodde i och med att jag vet ju inte ens vem som har tagit bilden....hahahha.....men alla andra lägger in bilder på klänningar, varför får jag inte lägga in länken till bilden på skorna???? fattar noll!!!

ska försöka beskriva skorna....( det här var inget skoj, finessen bara riner ut i sanden)....

metal stiletklack.....vit sidenband från tårna upp till bristen!!!........

• Tuss78

äh, skicka in länken bara...

• Fröken förväntan

Du måste inte veta vem som tagit bilderna men du kanske vet från vilken sida du har hämtat dem... det räcker som källa.

• glans

ok nu vet jag att man kan skriva länken så nu gör jag det.....här kommer den www.eliteladies.se/info.asp&farg=Rod
    Vad tycker ni om skorna? var ärliga nu. vet ni var man kan köpa liknande skor? vill gärna ha en klack på 11 cm.

• soda30

De var en rejäl klacka! 11 cm? Är det den röda du har tänkt dej?
    Läckra, o säkert snyggt om man kan gå i såna. Men ändå tycker jag att de känns lite för "sexiga" om du förstår va jag menar, är nog klacken som gör det för annars fina, söta.

• glans

hej. vita sådana skor hade jag tänkt mig men tycker nog också att klacken är för "sexigt"....funderar på silverfärgade skor med annorlunda klack, lite breddare klack men också på 11 cm. men frågan är om man kan ha silverfärgarde skor till en off white kläning?....

Svar på tråden skor