• Nickan, juli 2003

Brudträff i Göteborg

Hej Brudar i Göteborgsområdet..

Det är väl dags att träffas snart igen, eller vad tycker ni?? Jag vill gärna träffa er igen för det var så trevligt senast.

När tycker ni??

• Svar på tråden Brudträff i Göteborg
  • myrantennen

Jag tyckte också det var trevligt senast, och nu har jag ju gift mig så jag kan berätta om både bra och dåliga grejer från
    vårt bröllop. Jag tycker vi kan ses någon gång nu i april.

• Gift Anna

Halloj, Nickan!

Kul å se dig på forumet,jag håller med om att det är på sin plats med en brud/fruträff!jag har varit lite off den senaste tiden så det skulle va jättekul å ses igen,även alla er som jag inte träffa förut.
    Helgen den 26 eller 27/4 låter bra för mig än så länge!

Många kramar,Anna

• Ankmor

Skriver svar här med..
    26:e är ooootrooooligt bra, är i Gbg då.

• Ankmor

Japp, 26:e är fri för mig! Jag kommer gärna! Skall vi bestämma en tid??

• Puma

Hej!
    Jag har inte varit med på någon träff ännu så jag undrar lite... Pratar ni mest bröllop i Göteborg eller bröllop i allmänhet?
    Skulle gärna komma på en träff men jag ska gifta mig i Västervik och inte i hemmastaden (nuförtiden) Göteborg.
    Kan oxå 26-27 april.
    /puma

• Nickisen

Hur känner ni/vi igen varandra?

• Lejonet

Jag kommer gärna den 26:e!

• Nickan, juli 2003

Vi talar i allmänhet. Det finns folk som inte ens har gift sig i Sverige som varit med. Alla som vill får komma med, the more the merrier...*s*

Jag kan nog också den 26:e april. Åh, vad trevligt om vi kunde bli några stycken.

Vi brukar träffas vid kiosken på Vasaplatsen. Det är ofta inga problem. Man ser ofta vem som verkar leta efter andra...*s*

• Ankmor

Några av oss har ju träffats förut...
    Det ska bli kul att få träffa er igen Anna&Nickan. Jag tror även att jag träffat myrantennen men är inte säker...

Tid? Jag föreslår runt 16-tiden det brukar vara lagom kanske senare... förslag?

Svar på tråden Brudträff i Göteborg