För mycket är aldrig tillräckligt.
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
Iza - den 12 januari och en flicka
Margaux - den 13 januari kl 14:28 och en pojke
Amelle - den 12 januari och en flicka
Lapinette - den 15 janari och en pojke
Förhoppningsis - den 14 januari och en pojke
Gemma - den 17 januari och en pojke
kopierade hela listan på våra gissningar så vi har den och slipper leta sen
bara att inse att de flesta av oss redan har förlorat, eller får gissa igen.
Min nya gissning får nog bli i morgon dvs 16 och en pojke
men vem vet, tävlingen kanske redan är avgjord...
Som det ser ut nu så är det bara jag och Gemma som har en chans.
Nu ska jag iväg och träna och sen handla mat till ikväll.
Min bror och hans sambo kommer över på tacomiddag fast utan tequila. Resten av dagen ska jag ägna åt att städa ut gamla skolböcker, rättfall och proppar som ligger i travar. Käns så defenitivt färdigt med skolan nu när jag slänger dem.
Kanske borde elda upp dem under rituella former eller något bara för sakens skull...
Hej alla!
Ser att det spekuleras om Gemma ligger och trycker, man blir ju lite misstänksam då inte skrivit här. Men å andra sidan har det varit falskt alarm tidigare, så man vet ju aldrig.
Är ganska bekväm av mig jag med, och när man ska göra stan finns det bara en sak som gäller och det är jumpadojjor. Löpskor eller street spelar ingen roll, bara de är sköna och inte helt platta! Mina Stan Smith med ljusblå sula gillar jag jättemycket, problemet är bara att de är vita och därmed ganska opraktiska i slask. Men jag använde dem ändå i Berlin och det gick hyfsat bra.
Jag behöver ju knappast klackar, tvärtom så känner jag mig oftast som en lyktstolpe, trots att fästmannen är bar mycket längre. Det beror lite på humöret :) Som jag se det så är den stora fördelen med klackar att man får skitsnygga ben, så till kjol är det ju egentligen grymt.
Amelle
Ja till kjol är det nästan ett måste med klackar om det inte är heldagsvandringar på schemat då blir det ballerinas eller sneakers.
Hittade ett par skor, gick lättare än vad jag trodde och de var dessutom på rea. De var i mocka men det lär knappast vara snöslask i London så det ska nog gå bra, lite imprengeringsspray så blir det kanon.
Har ställt in champangen på kylning nu, trots att temat är tacomiddag för ikväll så tänkte jag att vi tar lite champange innan, har inte avslöjat för min bror + hans sambo att jag fått ut examen och dessutom fått jobb.
Hur ser era planer för kvällen ut då?
Här blir det lugnt: jobb, träning och eventuellt en tur till tvättstugan.
Låter underbart med champagne - perfekt för att förgylla en tisdagkväll.
Träna så här års är inte lika kul, alla hurtiga "efter nyår börjar mitt nya liv" männsikor som fyller träningslokalen till sista plats. Köerna till lunchpassens populära pass är långa och då trycker ändå SATS in mycket folk per pass...
Ja champange tycker jag är bra, dessutom åker mannen till London tidigt i morgon bitti så kommer jag efter 1 dygn senare.
Ja det är extremt mycket folk på gymmet nu, det märks att folk startar sina nya liv såhär i januari.
Blev det nån Barbour eller satsar du på att köpa det på plats?
Frågade på Ströms men de har sina nerpackade i källaren eftersom de är på ordinarie pris. Jag var välkommen tillbaka senare. Har inte kollat på NK än, vet att de fanns där förut men inte helt säker på att de är kvar.