• orangegirl

Överraska mannen på födelsedagen...

Heej!

När man sitter här och läser fascineras man över alla idéer och tips från er kreativa människor...

Jag tänkte överraska min älskling med något roligt när han fyller år... det ska vara en "flerstegsraket" Får gärna vara ett meddelande här att du ska gå dit och där händer det och det... Har sett några såna och det är ju sååååå kul.

Han är musiker och lärare och är väldigt romantisk och uppskattar vin och god mat.

VAD kan man hitta på???

• Svar på tråden Överraska mannen på födelsedagen...
  • lillamaa

www.brollopstorget.se/Forum-1-5/m2618320.html

sno lite ideer från mig kanske?

om ni har plats kan du göra en tipsrunda om dig/er. viktoga dagar. första gången ni kysstes osvosv.
    skattjackt. göm ledtrådar i lägenheten/huste. hos era vänner, hos hans/din föräldrar...
    hmm. ska fundera

• orangegirl

Den andra tråden var jättebra, men behöver lite mer tips!

Alltså, jag behöver lite tips på olika inslag i en "skattjakt".

Han ska få instruktioner om att han ska gå och hämta ut en ros med ett kuvert (med fler instruktioner) på en blomsteraffär. De olika sakerna jag hittills har kommit på att han ska göra är att köpa vin till kvällens middag, sola solarium som han älskar, fika på ett fik i stan där hans dotter jobbar, tänkte att hon, jag och en son ska överraska honom genom att vara där när han kommer. Sen vill jag göra mer roliga saker, ex chokladprovning, eller nåt men kommer inte på nåt roligt! Har ni några tips?? Denna lilla happening kommer att ske dagen efter Alla hjärtans dag, kan man spinna på det på något sätt?

Hjälp!!! Brainstorma på bara!

Svar på tråden Överraska mannen på födelsedagen...