Var hittar man ROSA sprayfärg?
Jag har letat överallt tycker jag.... O hittar inte.
Nån som vet.
Tack på förhand.
Jag har letat överallt tycker jag.... O hittar inte.
Nån som vet.
Tack på förhand.
Hmm, just rosa verkar vara svårt. Kollade just genom Biltemas sprayfärger och lila och alla andra färger man kan tänka sig fanns men INTE just rosa.
Vad är det som ska sprayas?
JA jag vet! Det finns miljoner olika nyanser av lila, röda mm men inte rosa.
Det är diverse dekorationer. Jag letade redan förra sommaren när dotterns rumgjordes om. Det blir sååå mycket billigare när man återanvänder grejjer men bara byter färg...
Ingen aning om vad detta är för ställe, men det var en av träffarna då jag lite frustrerat googlade på "rosa sprayfärg":
www.danmobility.se/product.asp&n=298237636&pn=298247018
Konstigt, har för mig att jag har sett rosa på biltema.
Tack snälla vilken ängel du är.
Spelar ingen roll vad det är för ställe...
Då ska jag ta o beställa lite....
Nä biltema har ingen rosa. Jag har kollat!! Hittade inte det nånstans tyvärr så jag fick överge den idén.... Hoppas du hittade färg TS?
Tack ändå zukigirl
Har kollat biltema, ica, alla färghandlare i Uppsala, några i Skåne (på semestern), bauhouse, coop, rusat, ÖB, jysk, JULA, andra byggvaruhus....
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!
Det där stället som jag länkade till hade färgsprayen under cykel-kategorin. Kanske vore en idé att kolla med cykelaffärerna i stan?
Ja kanske det...
Nån sa även bilakerings firmor. Men då antaar jag att prislappen inte är så billig. Men jag ska kola där iaf.
TACK
I min hemstad finns det rosa sprayfärg hom färghandeln, i alla möjliga roliga rosa. Tittat på typ ok/q8 och sånna ställen?