• Tessan K

Någon som ska gifta sig i en Lilly 3004?

Hej,

Är bara nyfiken om det är fler som ska gifta sig i en Lilly 3004? Själv föll jag pladask när jag provade klänningen -så otroligt vacker Funderar på om jag ska låta sömmerska ta bort släpet, det är fint men känns lite opraktiskt.

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig i en Lilly 3004?
  • juma

Hej!

Super fin klänning du har hittat=) Vet inte om jag ska gifta mig i just en sån (ett bra tag kvar innan det är dags för mig) men jag tycker att Lillys klänningar är väldigt fina.

• bruden08

Den är så otroligt vacker men den är väl 2007 kollektoin? Kommer den finnas att få tag på under 2008? Det är min drömklänning

• Sara 080315

Jättefin klänning, har oxå spanat på den! Den kommer även finnas med i 2008 års kollektion, kika i katalogen på www.lilly.dk. Kan även tipsa om att den säljs till ett väldigt bra pris på www.dreambride.se för 4450:-
    /sara

• Tessan K

Hej på er!

Enligt affären jag köpte klänningen ifrån så kommer den att finnas kvar i 2008 kollektionen. Egentligen skulle jag inte alls ha en axelbanslös klänning men när jag provade den var den såå vacker . Om ni provar den kommer ni förstå vad jag menar Jag betalade 4800 för den ( köpt i Sverige). Eftersom det kostade mellan 3600-5000 att hyra så var det inget svårt val. Lycka till med era klänningsval!

• Sara 080315

Förstod inte att du redan köpt klänningen TS 4800 tycker jag oxå var ett väldigt bra pris! Hur tyckte du den var i storleken? Mindre eller större än vad du normalt brukar ha? En del säger att Lilly klänningarna passar dom som är lite kortare, jag är 172cm hoppas den inte är för kort för mig

• Tessan K

Sara 080315

Hej Sara!

Jag är 173 cm lång och den var absolut inte för kort. Tvärtom kommer jag att få lägga upp den lite även om jag behåller släpet. Jag köpte den storlek jag har idag, eftersom det är snörning i ryggen kan man gå upp eller ner en storlek och det är ju väldigt bra!
    Tycker absolut du ska prova klänningen

• Sara 080315

Vad bra, då behöver man inte oroa sig för längden. Jag ska se om den finns någonstans i närheten å prova, är lite osäker på storleken... Har stl 40 upptill men brukar ha 42 nertill så vet inte riktigt vilken som blir bäst. En del säger att Lilly är stora i storlekarna och en del att dom är små. Hade varit bra om dom hade haft en storlekstabell på hemsidan!

• bruden08

Åh vad glad jag blir att den finns med i årets kollektion, då var klänningletandet klart det blir givetvis den ska bara tappa några kilon till

• bruden08

De har höjt priset på klänningen de tar 7500 kr för den i min brudbutik

• tteessssaa

Hej,
    Jag ska också gifta mig i en lilly 3004

• Jag han

Väldigt fin!
    Är inne på Lilly varje vecka och drömmer mig bort ;)
    Min favorit som jag snart ska prova är 3074.

Svar på tråden Någon som ska gifta sig i en Lilly 3004?