Turkost som färgtema
Vi ska ha (ljus) turkos som färgtema på vårat bröllop nästa sommar. Finns det någon mer som ska ha/har haft detta färgtema? Jag vill gärna se era bilder på allt från trycksaker till tärnklänningar!
Vi ska ha (ljus) turkos som färgtema på vårat bröllop nästa sommar. Finns det någon mer som ska ha/har haft detta färgtema? Jag vill gärna se era bilder på allt från trycksaker till tärnklänningar!
Vi tänkter ha turkost och brun som "färgtema". Inbjudningskortet gör vi i en turkos tapet på brunt papper. Och vi använder ett brunt siden band runt kortet. Vi kommer även använda tapeten till festprogram och till namnskyltar på borden. Jag har också lite tankar kring att kanske ha ett turkost, brett band runt midjan på min klänning. Mer har jag inte funderat på det.. :)
Den här inbjudan tycker jag är underbar! www.plainestudios.com/new-orleans-wedding-invitation-design-3.html
Turkos, vitt och brunt är färgerna här, men självklart kan man byta ut det bruna om man vill.
Låtter jättetrevligt! Vad skall du ha för färg på blommorna då?
Tänker nog ha vita blommor, eller kanske rosa rosor eftersom de är mina favoriter.