monogram på kondomer.....
Är det någon som vet om man kan fixa monogram på kondomer? ... jag och min m2b tycker det är kul grej : - D . hoppas att ingen tar illa upp av denna fråga.
Är det någon som vet om man kan fixa monogram på kondomer? ... jag och min m2b tycker det är kul grej : - D . hoppas att ingen tar illa upp av denna fråga.
NEj det låter som en himla kul grej. jag hänger nog kvar i tråden o hoppas på ett svar..=) vet tyvärr inte ngt själv..=)=)
du menar på själva förpackningen va? *blond*
*ASG*, den var kul. lilltjejan
man kan ju få monogram på det mesta. tänk när alla gäster får kondomer som present eller om de ligger i toalettkorgen.
hihi joo det vore skoj... men ja tror ja föredrar karameller med personliga papper på toa...
man måste nog gå på villka gäster som kommer, de måste ju förstå helheten annars blir det ju bara pinsamt
jo jag tror inte mina far å morföräldrar å en del av mammas sida av släkten skulle riktigt fatta det roliga med det hela (möjligtvis mormor )
haha, vilken ide!
En fastighetsmaklara har i omradet anvande kondomer som visitkort. Meddelandet pa forpackningar lod: "If I can't sell your house, **** it!" Fast hennes var inte censurerat precis :)
på www.rofa.se hade dom förut i alla fall... man fick designa förpackningen till varje kondom själv... cool idé tycker jag... hi hi