• hungran79

monogram på kondomer.....

Är det någon som vet om man kan fixa monogram på kondomer? ... jag och min m2b tycker det är kul grej : - D . hoppas att ingen tar illa upp av denna fråga.

• Svar på tråden monogram på kondomer.....
  • krian87

NEj det låter som en himla kul grej. jag hänger nog kvar i tråden o hoppas på ett svar..=) vet tyvärr inte ngt själv..=)=)

• lilltjejan

du menar på själva förpackningen va? *blond*

• hungran79

*ASG*, den var kul. lilltjejan

• hungran79

man kan ju få monogram på det mesta. tänk när alla gäster får kondomer som present eller om de ligger i toalettkorgen.

• lilltjejan

hihi joo det vore skoj... men ja tror ja föredrar karameller med personliga papper på toa...

• hungran79

man måste nog gå på villka gäster som kommer, de måste ju förstå helheten annars blir det ju bara pinsamt

• lilltjejan

jo jag tror inte mina far å morföräldrar å en del av mammas sida av släkten skulle riktigt fatta det roliga med det hela (möjligtvis mormor )

• SpookyandKira

haha, vilken ide!
    En fastighetsmaklara har i omradet anvande kondomer som visitkort. Meddelandet pa forpackningar lod: "If I can't sell your house, **** it!" Fast hennes var inte censurerat precis :)

• MrsTL

www.rofa.se hade dom förut i alla fall... man fick designa förpackningen till varje kondom själv... cool idé tycker jag... hi hi

Svar på tråden monogram på kondomer.....