• Novemberbröllop08

Små fötter

Tycker ni att det är okej att köpa skorna innan man ens har hittat en brudklänning? Jag har så himla små fötter st 35, och har nu hittat ett par som jag vill ha så jag vill ju passa på. Kan jag köpa dom lr måste jag vänta tills jag vet vilken klänning jag vill ha, tänker mest färgmässigt.

• Svar på tråden Små fötter
  • lillasmilla

Många brudskor kan man färga. Det råkar inte vara sådana du fastnat för?? Köp skorna, om du vet att du inte ska ha rosa klänning....

• Novemberbröllop08

Okej, tack. Då slår jag till dårå.

• lillfraggel1

Jag köpte mina innan klänningen. Jag måste alltid slå till om jag hittar skor i min stl. Har 34.5

• Fröken Chockrosa

Tycker helt klart du ska införskaffa skorna, om du verkligen vill ha dem och de passar. Jag har också små fötter och vet hur svårt det är att hitta ett par som passar riktigt bra!

• pandis2405

Jag köpte skor innan. Har man små fötter får man passa på när man hittar, annars kommer du säkert få panikjaga senare!
    Jag gissar att klänningen ska vara ..eh... vit? Så färgmatchning borde vara ett mycket mindre problem än till en vanlig fest.

• Jen82

Jag har också små fötter men jag har nog skor hemma som passar.
    Har nya par från Usa som jag aldrig användt så de ska nog användas till bröllopet.
    36 i skor men ibland ner till 33/34
    hmm

• Jen82

Ok ändrar min post nu.
    De skorna jag trodde skulle matcha gör inte det alls.
    Nu letar jag skor igen.
    Provade en 35 i brudbutiken men de var för stora med marginal.
    Måste ner till en 34.
    Vet någon ar de finns 34or??

• lillfraggel1

Det finns 34 på dansaffärer. De har till och med halv storlekar så att man kan få 33.5 eller 34.5 Jag har köpt två par i 34.5

• lillfraggel1

Glömde säga att man får bestämma höjden på klacken med samt att skorna är super sköna då de är anpassade till tävlingsdans

• lillfraggel1

Det finns butiker med dansskor och kläder i de flesta städer. I Stockholm finns det flera stycken. I Uppsala heter butiken DigIT.

• Jen82

Skåne? Finns de några här nere med?

• lillfraggel1

Det borde finnas flera. Söl efter dans och gymnastik så hittar du säkert något. Lycka till

Svar på tråden Små fötter