Texten till "Håll mitt hjärta" med Björn Skifs??
Någon som har texten till den underbara sången??
Någon som har texten till den underbara sången??
Den är underbar, vi ska ha en solist som sjunger den på vårt bröllop!!
Här kommer texten!
Håll mitt hjärta
Text: Björn Skifs
Musik: Lasse Andersson/Peter Hallström
Air Chrysalis Scandinavia AB
Håll mitt hjärta - håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar och vill mig väl
Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta - ta min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig, allt jag begär
Tack!
Är den inte längre......?
Kommer inte ihåg riktigt, var ett tag sen jag hörde den.....
gå in på youtube och sök låten, då kan du ju sjunga med, vi gör det hela tiden!!
Den är så vacker så håren reser sig!
Ska ni ha en manlig eller kvinnlig sångare till den?
Förresten är Björn Skifs på Babben & Co nu på SVT1.....
Det är inte spikat till 100% än, en bekant till mig som för övrigt sjöng på min kusins bröllop i somras ska vi fråga endera dagen. Så håll tummarna, det vore väl typiskt om hon ska bort då precis....ja det är en kvinnlig då alltså *L*
Håller tummarna!!
Vi har inte ens hittat någon alls, skulle såå gärna vilja ha en solist, speciellt med den här sången. Blir så himla stämmningsfullt i kyrkan!
Har frågat denna tjej nu, och hon svarade ja på engång, hon tyckte våra låtval var jättefina och även om hon skulle söka jobb på annan ort skulle hon se till att ha vårt datum bokat...
Vilken toppentjej!!
Vad kul!
Grattis!!
Vi letar vidare......
Glömde...har förresten beställt en Björn Skifs skiva (samlingsskiva) med bla den låten...kunde inte låta bli!
I värsta fall får vi väl spela låten från en cd!!
Jamen, det går ju också bra...
Lycka till annars med sökandet!!
Tack!
Miss Blue, ge inte upp i solistletandet! Det är så mkt härligare med levande musik än en CD-skiva (tycker jag).
Manlig som kvinnlig solist tycker jag. Skiffs är original, men även Carola har sjungit in den.
Nä men det är en kostnadsfråga oxå, vi har inte en jättestor ekonomi tyvärr, men fick vi välja skulle vi naturligtvis vilja ha livesång i kyrkan, det är såå vackert.
Ja, givetvis är det en kostnadsfråga också, och alla prioriterar olika. För mig är musik viktig, och då skulle jag dra in på någon annan utgift :) Men det finns ju duktiga ungdomar som läser musik/estet på gymnasiet och som inte tar särskilt mycket betalt då. Sedan varierar priserna ganska kraftigt mellan "proffsen".
Bra tips tack!
Hej! Läste just att ni sökte texten till håll mitt hjärta, jätte vacker sång! Låter kanske lite påfluget, men har ni ingen solist finns jag ev. till förfogande! Är van solist vid bröllop, dop osv:) Hör gärna av er! Mvh Eva
Hej! Läste just att ni sökte texten till håll mitt hjärta, jätte vacker sång! Låter kanske lite påfluget, men har ni ingen solist finns jag ev. till förfogande! Är van solist vid bröllop, dop osv:) Hör gärna av er! Mvh Eva