Ta bort födelsemärken..
Har en fråga..skulle ni våga ta bort synliga födelsemärken(där ärr kan synas) 7 mån innan dagen D?!Är kluven,men vill gärna göra det..
Har en fråga..skulle ni våga ta bort synliga födelsemärken(där ärr kan synas) 7 mån innan dagen D?!Är kluven,men vill gärna göra det..
Jag har ingen aning,men imorgon ska jag till en vanlig allmänläkare och ev få remiss till hudläkare..Hoppas det inte kostar skjortan men det gör det nog inte om man 'får' det genom landstinget.Kanske dyrare privat..
två som står ut..
mina är ca 2 mm i diameter..men jag vill inte ha dem förevigade på mitt bröllopskort..
Jag ska iaf till vårdcentralen..får se om de tar bort dem..men de sitter i ansiktet så det är lite känsligt med ärr o stygn osv..kan hända att de remitterar mig vidare..*hoppas nästan det*
ja det är jag överygad om!Håll en tumme för mig imorgon .Jag återkommer med info..hihi
*Vad har jag startat* ,verkar bli en intressant tråd!
Hmm..blev inget besök idag,läkaren var sjuk..blev faktiskt rekommenderad att göra det hos en plastikkirurg på ett sjukhus för att få det snyggt..Fick en ny tid på måndag,får se då..
Ja jag har fått tips från min vc faktiskt om en plastikkirurg som tar bort dem för ca 800 kr.det tycker jag ändå är rimligt!
Ah nice att vara av med det va
Själv har jag blivit remitterad till en plastikkirurg..får se hur lång tid det tar..hmm..kanske söker upp en själv iaf..
2 utåtstående födelsemärken i ansiktet..
Ok..ja jag hoppas det..
HAHA,nu har jag fått en tid hos plastikkirurg för borttagning av mina 'prickar'!1känns så bra!!
C Tox skrev 2008-01-20 21:37:20 följande: