• B & S

något annat istl för bukett?

vad tänker du ha/vill ha/skulle kunna tänka dig ha istl för en bukett?!

har du sett något galet/roligt på internet eller irl? berätta och dela med dig om tips och ideér!

Tänkte det kunde vara en rolig tråd för den annorlunda människan eller dem som sett udda saker. Jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha än.

Piska, en duva, fjärilar, käpp/stav, dammvippa, ballonger, ljus, kopplet till din brudnäbb som är en chihuahua? kör på bara med allt möjligt!

• Svar på tråden något annat istl för bukett?
  • Mirri

Visserligen blommor men kolla rosorna doppade i platina på Bridezillas.com. Haha!! De var helt klart något extra om än inte så annorlunda!

• Julienne

Vackra fjädrar, t ex påfågelsfjädrar eller stutsfjädrar i nån tjusigt hopsatt "bukett"?
    Frukter?

• Mirri

Julienne: Kul idé!! Jag funderar faktiskt på att lägga i fjädrar och trollhassel i min bukett.

Det kanske skulle kunna vara något? En bukett med olika sorters trä? Trollhassel tillexempel och andra sorters vackra kvistar? Finns ju i många olika häftiga former och färger.

• mimmelie

Jag ska ha mitt barn, då han ska döpas i stället för bukett

• Celeste97

Inte så superkonstigt kanske, men man kan ju ha blommor i en vacker korg under armen.
    Eller ha blommorna så här på mitten av en stav, till en riktig älvdrottning: www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp (titta under designade brudbuketter, sidan 11 och klicka på bilden längst ned på sidan).
    Är det på vintern kan man ha en muff att värma händerna i.

• GME76   080802

En brödkavel i äkta Lilla Fridolf-stil

• Kärlek ger näring åt själen

Det hade passat mig

Eller Varför inte helt enkelt Din blivande make.. Varför inte gå och hålla honom i handen och din tärna i andra

GME76 080802 skrev 2008-02-17 21:24:02 följande:

En brödkavel i äkta Lilla Fridolf-stil
Svar på tråden något annat istl för bukett?