Hej fruar!
Hopaps att ni har det bra (orkar inte läsa igenom alla 100 sidor ni skrivit medan vi varit i NYC...)
Vi har det superbra och jag kan säga att Henrik Lundquist gjorde ett bra jobb på hockeymatchen ikväll, 5-2 mot Penguins(Apropå Frölundas förlust som Bauti skriver nåt om här ovanför ;)
Vi har varit runt i hela stan känns det som, och tittat på en massa saker och i affärer, och vi har haft ett fullspäckat schema, utan att vi bokat/planerat speciellt mycket innan vi kom hit... Ca 20000-22000 steg om dagen blir det, så man kan gott unna sig både Coldstone-glass och Dunkin Donuts :) Igår var vi på live-karaoke med ett rockband som spelade live. Jag skrev upp mig men ångrad emig ganska snabbt när jag insåg att det var typ New Yorks sångelit som samlats för att sjunga karaoke. Min insats med "Son of a Preacher Man" var ganska värdelös kan man säga, utan att underdriva...
Idag åkte vi ut till ett massivt köpcentrum i New Yersey/Newark, för jag ville handla på Torrid (www.torrid.com), och nog handlade jag allt! Det blev en kjol, tre par byxor, 5 linnen, 3 luvtröjor, och fyra korsett-topar. Nu är jag ganska glad att jag nästan inte hade några kläder med mig hit =)
Ha det så gott, så ses vi om några veckor!
*kramis*