• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

God morgon
    sovmorgon idag. Behövligt. Skall träffa R för lunch o kolla om jag vill ha en ring med vapenskölden

Addiz- va härligt det låter. Jag är så impad av ditt körschema. O det snygga festprogrammet. Om du behöver hjälp - säg bara till.

Nibla- oh va kul med resa. Låter underbart. O att ni kom iväg. det är liksom rätt att passa på nu.

Carma- det finns en stor paket pulvermos hemma o 1kg prinskorv till dig i morgon om suget blir för stort

CV- om träden inte helt blockerat Lerum så kör vi i morgon. Det verkar som värsta vädret skall vara i natt

• Nides

Jag ska träna varje dag förrutom på söndagar.
    Kör en dag stycka och en dag kondition. Ser verkligen fram emot det. yeaj!

• FruTez

Nides: Ska du gå från att inte träna alls till att träna 6 dagar i veckan???

• Frujj

CV-skrivardagen imorgon, är man välkommen även om man svarar sent? Jag kan inte riktigt bestämma mig, skulle behöva fixa och kolla cv men samtidigt finns det alldeles för mycket att göra hemma oxå.

• FruTez

Frujj: Du kan ju komma nån timme! Det är ju inte ofta man får chansen att träffa ett helt gäng och få massa värdefulla tips och äta bullar! Hihi!

• Frujj

Usch jag blir trött bara jag hör ordet träna. På tal om det så ska jag göra tvärtemot Nides och säga upp mitt kort. Jag hinner aldrig gå. Och nä jag vet att man inte kan säga att man inte hinner, men jag tycker inte det är roligt att komma hem från jobbet vid 17-tiden, laga mat och allt sånt, sen åka iväg o träna, när ska jag då hinna träffa Lilleman och stortjejen?? Har tänkt att gå och simma istället, då kan vi ju gå allihopa.
    Till råga på allt så tycker jag gym är skittrist... annars kan man ju gå när man vill men ska man gå på pass så får man ju passa en tid osv.. ja ni ser, jag hittar alla anledningar att slippa

• Frujj

Tezz hihi ja... Hoppas det inte blåser för mkt bara.
    Fast jag kommer ihåg för ett tag sen när de hotade med värsta stormen i Gudrun-anda, då kom det nästan ingen blåst alls.

• FruTez

Jag har hittat två jobb som jag tycker är intressanta... det ena VET jag att jag skulle klara av. Det andra däremot är jag osäker på... om jag kanske siktat lite för högt... hur fasen vet man det? Tänk om man börjar jobba på nytt företag och så visar det sig vara totalt fel??? Vi som ska bygga hus och så... kan inte bli arbetslös nu... *funderingar*

• FruTez

Frujj: Var simmar du nånstans? Jag gillar att simma, kanske kan vi simma tillsammans nångång? Hihi! Ja, alltså typ brevid varann i bassängen?`Hahha! *flinar*

• FruTez

Carma: Jag tror att jag kanske har hittat ett jobb till dig... Tar med mig det imorgon! Hihi! Fast jag vet inte riktigt va det är du vill ha förnått, så jag hoppas inte att du tar illa vid dig om det är för enkelt jobb!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...