Västeråsbrudar
Hej tjejer!
Räknar mig som Västeråsbrud, fast jag flyttade till Västerfärnebo i somras Hoppas jag får joina er ändå?!
9 augusti går stapeln av för bröllopet och vi gifter oss i Västerfärnebo Kyrka, gudomligt vacker kyrka!
Hej tjejer!
Räknar mig som Västeråsbrud, fast jag flyttade till Västerfärnebo i somras Hoppas jag får joina er ändå?!
9 augusti går stapeln av för bröllopet och vi gifter oss i Västerfärnebo Kyrka, gudomligt vacker kyrka!
Hej och tack
Martina76, midsommarafton 2008, Ängsö Kyrka
Paeonia, 18 juli 2008, Hubbo Kyrka
Nufsan, 9 augusti 2008, Västerfärnebo Kyrka
Mrs Love, 20 september 2008, Badelunda Kyrka
Rebellen75, 9 maj 2009, Hubbo Kyrka????
MrsDilley, 26 Juli i surahammar's kyrka
Paeonia, hej här också
Tycker helt klart du ska fixa en ring som du verkligen vill ha, det är ju trots allt en ring man ska bära i måååånga år!
Precis och känner du inte att du vill göra om den ring du redan har till ngt som passar dig bättre så är det bättre att lämna den till Pantbanken och köpa dig en ny. Givetvis får du inte hälften så bra som du önskar, men det är ändå det bästa för deras guldpris är mkt bättre än hos t ex guldfynd!
Ngn möhippa har det inte varit än för min del och jag hoppas verkligen att det blir ngt jag gillar.. Är inte så där jättemkt för att "supa" ner mig och gå och sälja kondomer eller liknande.
Mkt heller får de ta mig till ett spa och ge mig en massage eller så... Som "nybliven" mamma är det verkligen nått jag behöver
Det hade jag helt klart stått ut med!
Min önskan är att OM jag får en möhippa att de ger mig en massage eller ansiktsbehandling eller nånting och sen går ut och äter.. Det är lixom jag!
Lycka till idag Skottdagen2008!!
Ville berätta att den 15 mars så har de Inspirationsdag för brudpar i Sala! Det börjar kl 09.30 i Mikaelsgården i Sala (kostnaden är 75 kr) och kaffe och smörgås ingår.
Läste det idag i deras "veckoblad" som går ut!
Det pratas kring själva bröllopsakten och sen är det utställare som visar upp och berättar om olika saker. Det är även ett brudpar med som visar upp klänning och frack, håruppsättning etc.
Cathrine är en tjej som syr upp och hyr ut brudklänningar som har klätt brudparet!
Får man tipsa om hemsidor som hyr ut kläder, utan att bli avstängd??
Jag har iaf en som jag tror är billigare än de ni skriver om!
Igår var jag till en tjej som gör brudbuketter, lite utanför Sala. Hon är helt otroligt trevlig och är sååå seriös!
Jag får betala 1000kr för min bukett, coursage till m2b, handledsbukett till tärnan och 2 näbb buketter
Tycker det var ett jääääättebra pris!
Min bukett har jag bild på, eller iaf, ungefär hur den ska se ut (nejlikorbuketten)
Vi kommer hamna på 30 000kr ca för 75 gäster, men då har vi inte en trerätters etc.
Martina 76 skrev 2008-03-18 07:56:32 följande:
Självklart får du vara med
Själv gifter vi oss i Västerfärnebo
Heeej!
Ja det stämmer bra det! Var dit och pratade med henne för nån vecka sen, supertrevlig
När gifter ni er?
Hon var, tycker jag, superbillig. 1000 kr för min bukett, coursage till m2b, 2 näbbuketter och 1 handledsbukett till tärnan!
Allt ska vara med nejlikor!
Jag var också på bröllopsmässan Då såg vi säkert varandra! Jag hade barnvagn med mig
Det var min svägerska som stod brud!