• Mrs love

Västeråsbrudar

Hej hej!!

Ny i tråden...

Vi ska gifta oss i Badelunda kyrka och ha bröllopsfesten på Brunnby gård!!
    Det tycker jag känns jättebra! Dit får man ju ta med eget dricka!

Jag passar också på att tipsa om salong UNIK, dom gör jättefina uppsättningar, jag ska själv använda mig av dom...

• Mrs love

Salojng UNIK ligger bredvid porträttstudion på storagatan.
    2000:- kostar en bruduppsättning ink. en konsultation.

MrsDilley skrev 2008-02-21 11:08:55 följande:
    Alla pratar om Salong Unik, vart ligger den och hur mycker kostar en Bruduppsättning med provuppsättning innan?
  • Mrs love

Tack!
    vi ska gifta oss 20/9.

Ja, det verkar vara populärt med Brunnby, när jag ringde o bokade det i januari så sa hon att jag hade tur att det var ledigt våran helg...

Rebellen75 skrev 2008-02-21 11:12:14 följande:
    Välkommen Mrs LoveNär är det dax för dig? Badelunda kyrka är jättefin, har varit på 2 bröllop där.Brunnby har jag varit på fest 3 gånger. Det känns som att Brunnby är populärt ställe för oss Västeåsare
  • Mrs love

Du får gärna inboxa mig med, vill gärna veta. Snart är det dags att fixa med våra kläder...

Nufsan skrev 2008-03-13 09:08:02 följande:
    Får man tipsa om hemsidor som hyr ut kläder, utan att bli avstängd??Jag har iaf en som jag tror är billigare än de ni skriver om!
  • Mrs love

Jag har också hört att det är mycket trevligare personal på Ruths!

Skottdagen2008 skrev 2008-03-28 10:48:34 följande:
    Ursulas och RuthsUrsulas personal i alla fall en av dem är hur otrevlig som helst och de hade inga kläder i min smak.Ruths har underbar personal och jag hittade min klänning och de sydde om den som jag ville och sydde även andr detaljer som itne fanns frrån början.
Svar på tråden Västeråsbrudar