Västeråsbrudar
Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.
Hur går det för er?
Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.
Hur går det för er?
Självklart får du vara med
Själv gifter vi oss i Västerfärnebo
Hej alla västeråsbrudar.
Kan ni hjälpa mig. Ska kolla klänning idag. Finns väl två ställen i Västerås.
Är något bättre än det andra? Skillnader i övrigt? Var är dåm trevligast?
Ursulas och Ruths
Ursulas personal i alla fall en av dem är hur otrevlig som helst och de hade inga kläder i min smak.
Ruths har underbar personal och jag hittade min klänning och de sydde om den som jag ville och sydde även andr detaljer som itne fanns frrån början.
Jag har också hört att det är mycket trevligare personal på Ruths!
Ruths är helt underbara! Serviceminded och personliga.
Hej hej!
Är det ok och hoppa in?
Idag var jag på stan och valde ut vigselring! Nu har jag inte så mycket kvar att fixa; tårta, smink, transport samt lite detaljer kring dukningen. Annars är allt klart!
Kom på vad jag ska köpa i morgongåva till min blivande också. Han är galen i sagan om ringen - filmerna så jag ska köpa en sån ring som de har i filmen. En slät guldring med sån där text i som det är i filmen. Han kommer att bli överlycklig!
Heeej!
Ja det stämmer bra det! Var dit och pratade med henne för nån vecka sen, supertrevlig
När gifter ni er?
Vi gifter oss den 19 juli, Väsby Kungsgård i Sala. Utomhus... Så vi hoppas på bra väder!!!
Då kanske man ska höra med henne om blommor då! Var hon billig överlag, eller? Har träffat henne på en bröllopsmässa här i Sala och hon verkade ju verkligen seriös, men jag fick för mig att hon var dyr...
Hon var, tycker jag, superbillig. 1000 kr för min bukett, coursage till m2b, 2 näbbuketter och 1 handledsbukett till tärnan!
Allt ska vara med nejlikor!
Jag var också på bröllopsmässan Då såg vi säkert varandra! Jag hade barnvagn med mig
Det var min svägerska som stod brud!