• Sofiaa84

Kläder till mina tärnor?

Jag har 5 tärnor, och alla har olika figur.. Är det någon som har tips på vad dom kan ha på sig än dyra rosa prisessklänningar? (tärnorna själva står för kläderna..)

Gärna inte allt för dyrt..

Temat ska vara iskall vinter..

Tack på förhand fiaa

• Svar på tråden Kläder till mina tärnor?
  • Annajohan

hej hej jag ska beställa mina på millybridal.com
    jag har skickat bilder på klänningar jag hittat på nätet och sen kollat av deras färgkarta. de skissar på liknande klänning, inte exakta men i samma stuk och sen får man ett förslag med pris av den.
    Gör klänningar efter måttbeställningar.

• Sofiaa84

Bra tips! Tack, kom gärna med fler=)

• tolonta

Jag har bara en tärna, lillasyster, och hon kommer nog få bestämma ganska fritt vad hon vill ha på sig.

Men jag läste ett tips någonstans om att har man flera tärnor, med olika figurer, kan man hålla ihop färgerna genom att ha tvådelade klänningar. Vill någon ha en axelbandslös med knytning ibak, och någon annan med axelband, så gör det inte så mycket. De kan då ha likadana kjolar, om man vill det. Eller lika långa kjolar, kanske, men som passar deras figur bra.

Kan tänka mig att överdelar i silver och kjol i vitt vore snyggt. Och de kan nog få användning för båda delarna senare, om de vill...

• tolonta

Fick inte med de sista meningarna. Ska de betala själva så är det ju bra om de trivs med sina kläder och kan ha dem fler gånger...

• Annajohan

kan lägga ut skisserna millybridal har gjort åt mina tärnor i galleriet. Tärnornas kjolar ska vara i milly´s brown och topparna i ivory och sen är det en detalj på varje topp som är i milly´s brown oxå.
    jag beställde hem tygprover så jag vet att tygerna är bra o glänser rätt.
    Då får de lite individuella klänningar fast de går ihop oxå.

• Sofiaa84

Ah vad smart, tack för jätte bra tips!!!

Svar på tråden Kläder till mina tärnor?