Kanske kan vara något?
Hahaha ni måste bara kolla in det här! Ska försöka övertala m2b om att ha de här placeringskorten!
www.bluebox.se/showinfo.asp&page=3&countrs=24&size=12&method=varu&varu=skoj
Hahaha ni måste bara kolla in det här! Ska försöka övertala m2b om att ha de här placeringskorten!
www.bluebox.se/showinfo.asp&page=3&countrs=24&size=12&method=varu&varu=skoj
Åååh, det råkade jag ut för på en fest. Kommer inte ihåg vad jag fick för fråga, men däremot (kunde inte lägga ihop ett och ett...) fattade jag inte var det var för nöt som var runt och presenterade sig för oss en 3-4-5 gånger... *skratt* Insåg först när vi stod framför varandra att vi båda hade kort och han hade bara gjort som han blivit tillsagd *skrattar massor* Klar festhöjare om ni inte har några blygisar med sig! Ge inte till alla *tips* Välj ut några som ni vet inte skulle banga, så vet inte alla vad som är på g.
HAHHAHAHAHAH!!!
Gud vad roligt det hade kunnat vara i rätt sällskap!
Undrar bara om det funkar i ett sällskap där kanske inte alla känner varann och många är över 50..
Men roligt var det! VILL HA!!!
Ah.. smart=)
Kommer nog att använda dessa som placeringskort ändå=). Båda våra släkter och vänner är personer med mycket humor så jag tror att detta kommer bli en hitt!
Jag har dem.. men kommer nog inte att anävnda dem.. men visst är de roliga!! Vi tänkte skriva de på baksidan av placeringskorten och på några så står det "en del har fått knäppa uppdrag, njut av att se dem utföra dem" typ.. så farmor slipper.
råkade ut för detta på en fest då värdparet hade skrivit personliga uppdrag (något man skulle säga så fort man fick chans) på placeringkorten det är kanske lite jobbigt att sitta och knåpa ihop det till 50 gäster så jag tyckte också att de här placeringskorten var jätteroliga! men det kan nog kännas pinsamt för de som är lite blyga av sig..
arrangerar en middag för ca:70pers ikväll å vi kommer ha dessa har funderat å göra så som du Waersta beskriver till bröllopet (dock vill ja ju inte använda dom riktiga för då få man ju köpa nya helatiden så till ikväll har vi pysslat ett heeeelt gäng...
Riktigt roligt! Men som sagt vad tycker farfar 80 år...
Tycker att dom verkar jätte roliga!
Måste visa sambon!
Man fick ju bara se en, vad står det mer för roligt på dom?
Behöver ju inte rabbla alla.. men några vore skoj!
vill också veta lite mer om vad det kan va för uppdrag