• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

Vi åkte aldrig till mässa, utan var i skövde o prova klänningar istället. Har bara varit på mässa i skövde tidigare o den var jätteliten. Blev dock lite sugen på bjerttorps.

Annajohan skrev 2008-02-03 10:10:23 följande:
    Grattis! thailand08!tjejer vad tyckte ni om mässan igår ni som var där? själv blev jag faktiskt besviken, det var väldigt litet ju.Bara utställare ifrån tidaholm, kunde nog ha blivit lite mer om man hade breddat det lite, och kanske haft lite mer med matförslag och sånt.är ju en mässa till sen i slutet av månaden, bjertorpsslott tror jag det var kanske kan vara bättre!
  • Novemberbröllop08

Hade funderingar på att åka men så blev det inte av, provade bröllopsklänningar. Eller ja, inte jag utan min tärna provade sin bröllopsklänning. Längtar tills jag ska prova min.

Känns som om man inte missade nåt. Var på mässan i Skövde och den gillade jag inte så då hade jag nog inte gillat denna heller. Tror det blir bjertorp nästa.

Annajohan skrev 2008-02-03 10:10:23 följande:
    Grattis! thailand08!tjejer vad tyckte ni om mässan igår ni som var där? själv blev jag faktiskt besviken, det var väldigt litet ju.Bara utställare ifrån tidaholm, kunde nog ha blivit lite mer om man hade breddat det lite, och kanske haft lite mer med matförslag och sånt.är ju en mässa till sen i slutet av månaden, bjertorpsslott tror jag det var kanske kan vara bättre!
  • Mickes tös

jag hade kollat utställarna på nätet innan så jag visste vad jag skulle vänta mig, så jag tyckte den var helt okej. var i kyrkan efteråt också, det var bra för då kunde man få höra lite hur marcherna och psalmerna låter i kyrkan...

• Mickes tös

Var och kollade tårta i söndags, en första tripp där vi diskutera lite praktiska saker och ungefär vad vi tänkt oss, det känns kanon

• Novemberbröllop08

Mickes tös: Å vad kul. Vart ska ni beställa ifrån?

• Mickes tös

det blir det lilla stället utanför mariestad, som jag fick tips om här i tråden. verkligen en jättetrevlig tjej, lätt att prata med och vi sa våra idéer och så skulle hon fundera och komma på nått bra, tror det kommer bli kanon

• Pärlhönan

Gott med tårta. Själv har jag nu bytt brudklänning o det känns så bra Ska nu bara sälja min första garamajklänning, känns ju lite lustigt att ha två klänningar

• Mickes tös

oj då är du redan inne på din andra
    nej skämt åsido, så länge det känns bra så är det väl toppen att du kom på det i det här skedet.
    Vad var det för någon du hade och vilken modell är den nya?

• Pärlhönan

Ja´vet, redan nr 2
    Hur mycket jag än gillade den första, så var det den jag har nu som jag hela tiden gick o tänkte på, var även den första klänningen som jag provade.
    Fösta vet jag faktiskt inte namnet på, men den hade som lite "tyll" (eller något annat tunt tyg) uppe vid "bröstkanten" tille som camelissa men sedan gick det över i en spets som ligger över magen lite veckad o sedan kommer tyllen ner igen så det ligger lite oregelbundet ner över höften. Rörig förklaring jag vet

nu har jag anais, slät med knappar hela vägen ner på släpet tråkig bild på hemsidan men kalasfin o SKÖN på, funderar på att ha ett sidenband i midjan.

Är så glad
    Mickes tös skrev 2008-02-06 17:58:20 följande:

oj då är du redan inne på din andra nej skämt åsido, så länge det känns bra så är det väl toppen att du kom på det i det här skedet.Vad var det för någon du hade och vilken modell är den nya?
  • Mickes tös

aha, ja jag har nog också bestämt mig, tror jag, om jag inte kan hitta en billigare. tyvärr har jag inget namn på min men det är en benjamin roberts, men jag har inte hittat den på deras hemsida...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2