• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • blivandefrularsed

vi är ju så snälla

• Mickes tös

Ja supergulliga och det värmer jättemycket

• Annajohan

ja jättefin klänning!
    nu borde det bara dröja ett par veckor tills min klänning dyker upp ser fram emot det så!!!!!

• Novemberbröllop08

Mickes tös: Jättefin klänning!

• tolonta

Mickes tös: Vill du ha långversionen så är den att jag kan tänka mig en exakt likadan kjol på min klänning. Älskar den där draperingen med tunnare tyg , och det var lagom mycket broderier på kjolen. Överdelen var också snygg, men det skulle inte passa mig (kan ju bero på att jag har siktat in mig på halterneckklänning iofs...) Men sammantaget - jättesnygg!

• Mickes tös

Jag kan bara säga Tack och att jag har bytt stil många gånger. Först skulle jag ju ha en som den rosa jag hade i galleriet förrut och definitivt inget släp och ingen slöja, sedan skulle jag ha en lite mer sjöjungfruformad som var aldeles för dyr och det var också då jag fastnade för att slöja skulle jag bara ha, sedan bytte jag till en betydligt enklare modell från nixa, för att sedan komma fram till att det var tvunget att hända mycket på min klänning för annars upplevde jag den som en vit balklänning. Det var då jag hittade den här, men jag ville inte ha organza från början, men det gick att vänja sig vid det med

• tolonta

Pärlhönan: Hur har det gått med inbjudningarna och tryckeriet? *nyfiken*

Är det någon som har tips på sånger att ha i kyrkan... Jag hade letat fram fyra som jag gillar: Som en saga (Viktoria Krantz), Ännu doftar kärlek (Marie Fredriksson), Du är allt (Sonja Aldén) och When you say nothing at all (Ronan Keating). Sedan lät jag sambon lyssna på dem, och han tyckte att samtliga lät ganska sorgsna... Så nu behöver jag hitta åtminstonde en låt som är litet gladare, någon som vet?

Så kan jag också påminna om fika-träffen vi ska ha. Fredag 22/2, klockan 16:00 träffas vi vid fontänen på torget i Skövde... Vi får väl kolla läget litet på torsdag, så vi vet hur många som kommer.

• Mickes tös

hmm, vet inte riktigt vad som menas med glada låtar, men jag gillar from this moment med shania twain, för kärlekens skull med Ted gärdestad, kärleken är med jill jonsson, min kärlek med Shirley clamp (vet inte om den passar i kyrkan dock), Annies song (kan nog kanske också upplevas lite sorgsen, fast texten är fin), sedan finns det Det finns inget finare än kärleken med Tomas ledin,kärleken förde oss samman av Ulf lundell... är de som jag kommer på nu

• Ullrika

Läste nån annastans om nån som skulle ha Happy Together av The Turtles... mcyket glad och jag tycker den passar utmärkt för bröllop.

• Pärlhönan

jo, korten blev beställda trots högt pris. Men det var visst lite mer som ingick i priset (han fick skicka en lista på vad allt kostade), som bla matchande tryckta pärmar till festprogrammen. Så det blev inte riktigt så mycket som fråb början.

tolonta skrev 2008-02-16 09:08:14 följande:
    Pärlhönan: Hur har det gått med inbjudningarna och tryckeriet? *nyfiken*Är det någon som har tips på sånger att ha i kyrkan... Jag hade letat fram fyra som jag gillar: Som en saga (Viktoria Krantz), Ännu doftar kärlek (Marie Fredriksson), Du är allt (Sonja Aldén) och When you say nothing at all (Ronan Keating). Sedan lät jag sambon lyssna på dem, och han tyckte att samtliga lät ganska sorgsna... Så nu behöver jag hitta åtminstonde en låt som är litet gladare, någon som vet?Så kan jag också påminna om fika-träffen vi ska ha. Fredag 22/2, klockan 16:00 träffas vi vid fontänen på torget i Skövde... Vi får väl kolla läget litet på torsdag, så vi vet hur många som kommer.
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2