Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Nu har jag varit på St Remi och provat klänningar 2 gånger. Har kommit fram till vilken färg jag ska ha. Modellen är jag nästan på det klara med, men jag vet inte hur mycket släp jag ska ha, vill ju kunna fästa upp det i bak utan att det blir för tungt. Provade en jättevacker klänning men det släpet var jättetungt och det skulle jag få gå och bära på armen under kvällen, hur kul är det? Sen kostade den 5000:- att hyra, skandalöst tycker jag. Så det får bli klänning från Kina.
Jag kan inte komma med och fika på fredag tyvärr eftersom jag jobbar. Men det blir väl fler gånger.
Vet att många av er varit runt och provat klänningar. Någon som vet vart man kan köpa klänningar från Nixa?
På Design Mani i Jönköping så säljer de Nixa
Mrs Robin Hood skrev 2008-02-17 16:37:36 följande:
Ateljé Festfolk i Lundsbrunn har Nixa
Cams i Skövde har Nixa, men det är inget för halvlånga tjejer, jag tyckte alla modeller var gjorda för kortisar!
Tack tjejer för alla butiktips!
Jag är kort så nixa passar mig. Den jag provade i helgen var alldeles för lång :)
Och alla vet att vi träffas och fikar på fredag??? Klockan 16:00 vid fontänen på Hertig Johans torg i Skövde, alla som kan och vill komma är välkomna!
Det är bra om ni skriver här doc, så vi har litet koll på vilka som kommer... Då kan man vänta några minuter ifall någon är sen. Men jag antar att vi fikar på samma ställe som sist, vad det nu hetta (Mickes tös eller CaCC - hjälp mig med namnet...)
Rådhuscafét
Jag kommer
Hur känner vi igen varann? Va inte med förra gången.
Förra gången gick vi på jackfärg och hårfärg samt att det var svinkallt så det var inte så många vid fontänen