Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Jag hänger gärna med på fika & snackar bröllop mm !
Kul!! Men jag slutar jobbet kl.16, så om jag inte kan smita några minuter för tidigt, så letar jag upp er på Rådhuset, ok?!
Jag har en röd jacka & har mörkt, långt hår...
/Carin
FruFA, vi ska hålla utkik efter dig!
Jag har en blå jacka, och håret lär ni inte se under min turkosa mössa med silvrigt mönster på men det är ljusbrunt/mörkblont med blonderade slingor och mycket utväxt (vilket påminner mig om att jag snart måste bestämma mig om jag ska vara blondin eller brunett på bröllopet, har inte velat göra något med hårfärgen förrän jag bestämt det...)
vilket klurigt val , själv har jag ägnat hela livet åt att spara ut håret till olika event. först sparade jag till balen i nian och sedan till studenten och nu till bröllopet... För man lyckas ju alltid få nått infall emellan :-P, som att klippa sig kort, permanenta sig eller etappklippa håret...
Jag kommer att ha vit jacka och är brunett, ev. en grå mössa ifall det är kallt...
Sist jag var hos frissan så var jag så sugen på att klippa mig lite kortare, men så påminde hon mig om bröllopet, hihi.
Lyckos dig som kan vara brunett eller blondin Jag passar bara som brunett...
Jag skall till frissan nästa vecka, så jag är heller inte så vacker i håret
Bra att ni skrivit upp så man vet hur ni ser ut och vad man ska kika efter:)Jag är brunett och kommer ha en svart jacka och grå kjol förmodligen.
Jag kan inte
vad tråkigt
Kan inte heller...
Japp, missade ju förra gånegn också
Pärlhönan du och jag kan träffas någon annan gång, jag kan ju inte heller imorgon. :/