Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Gott med tårta. Själv har jag nu bytt brudklänning o det känns så bra Ska nu bara sälja min första garamajklänning, känns ju lite lustigt att ha två klänningar
Gott med tårta. Själv har jag nu bytt brudklänning o det känns så bra Ska nu bara sälja min första garamajklänning, känns ju lite lustigt att ha två klänningar
Ja´vet, redan nr 2
Hur mycket jag än gillade den första, så var det den jag har nu som jag hela tiden gick o tänkte på, var även den första klänningen som jag provade.
Fösta vet jag faktiskt inte namnet på, men den hade som lite "tyll" (eller något annat tunt tyg) uppe vid "bröstkanten" tille som camelissa men sedan gick det över i en spets som ligger över magen lite veckad o sedan kommer tyllen ner igen så det ligger lite oregelbundet ner över höften. Rörig förklaring jag vet
nu har jag anais, slät med knappar hela vägen ner på släpet tråkig bild på hemsidan men kalasfin o SKÖN på, funderar på att ha ett sidenband i midjan.
Är så glad
Mickes tös skrev 2008-02-06 17:58:20 följande:
Spännande
Mickes tös skrev 2008-02-06 19:00:48 följande:
Måste bara tipsa om ni letar efter lite roligare tärnklänningar än de som är i bröllopsbutikerna i skövde att ta ett kik på primadonna i Falköping. Var jätteroligt där o bra priser. Finns allt från gala o glitter till slät o enkel.
Hennes hemsida var inte klar men man når henne på
0515-12778 Primadonna (Maria)
Vi ska bara korre läsa våra inbjudningskort, så går de i tryck o blir kalas nästa vecka. DAgs att börja leta fram adresser till alla. Så att det bara blir att skicka dem.
Mickes tös skrev 2008-02-08 08:12:40 följande:
snyggare än vihar tänkt. Först ville jag handskriva men det kommer att ta för lång tid. Så nu blir det klisteretiketter
Mickes tös skrev 2008-02-08 16:53:17 följande:
Får jag korten på tisdag i veckan kan jag dock tänka mig att handskriva dem. Det är ju såååå mycket roligare o finare.
Vad står det på menyn då? *nyfiken*
Marsaphir Marlean skrev 2008-02-09 11:10:32 följande:
Herregud vad gott!
Vår har fortfarande preliminär
förrätt
ev. sillbakelse (eftersom det är helgen för midsommar)
Varmrätt
Lamm eller så oxfilé med blandsvampsås, potatisbakelse o varma primörer.
Dessert
vaniljpannacotta (precis i botten på ett glas) med jordgubb o basilikasallad på.
Nopp, det tycker inte jag heller
Mickes tös skrev 2008-02-09 17:42:21 följande: