• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Nytt datum, jaa
    Annars får vi som inte kan köra på egen fika
    Marsaphir Marlean skrev 2008-02-21 16:29:59 följande:

Pärlhönan du och jag kan träffas någon annan gång, jag kan ju inte heller imorgon. :/
    [/citat]
    tolonta skrev 2008-02-21 16:42:24 följande:
    [citat]
    Vi får helt enkelt göra om det snart igen... Det är ju ganska många som inte kunde... Men det är bara att börja spåna på ett annat datum, så gör vi om det... Förran gången var vi bara tre stycken: Jag, Mickes tös och CaCC, men vi satt där i ganska många timmar och pratade, och tiden flög iväg...
  • Pärlhönan

Om ni gifter er på sommaren så skulle inte jag tipsa om klippning samma dag som bröllopet står. Av någon anledning har killar/män en förmåga att bli väldigt solbrända i hårfästet vilket brukar synas väldigt väl när de är nyklippta. Bättre att låta saxen göra sitt jobb en vecka tidigare.

tolonta skrev 2008-02-24 14:13:46 följande:
    Vi gifter oss en fredag, så istället för att han ska klippa sig tidigare i veckan kan han lika gärna få det fixat samma dag, är min tanke...
  • Pärlhönan

Hotmailen har funkat för mig idag

• Pärlhönan

Självklart smidigare utan.
    Jag ville ha en klänning med ett mycket litet släp som man kunde ha nere i stort sett hela tiden. Men nu har klänningen ett som är lite längre o klänningen blir inte lika snygg om man kortar av det. Kommer att sätta upp det i bak lite snyggt. Vägrar att gå o hålla det i en ögla. Jag vill ju kunna dansa ordentligt;-9
    Mickes tös skrev 2008-02-27 16:34:51 följande:

tänkte kolla hur ni ställer er till släp på klänningen, fördelar? Nackdelar?
  • Pärlhönan

Är det någon som varit runt o kikat på underkläder i Skövde. Finns det något roligt?
    Vilka butiker finns det?
    hm, lindex, twilfit...

• Pärlhönan

De tänkte jag inte på.

Ullrika skrev 2008-02-28 17:17:32 följande:
    MaxMode är ju specialicerade på underkläder... toppen för mig som inte hittar min storlek på en vanlig affär som t.ex. Lindex. Dom är jätteduktiga och har ett mycket stort urval.
  • Pärlhönan

Du är tillbaka! Gud vad snygg klänningen var på. Längtar, med pirr i magen
    Thailand 08 skrev 2008-02-28 17:25:53 följande:

Här planeras det förfullt ser jag...men jag får väl börja planera för nästa års resa istället!
  • Pärlhönan

Nu har vi äntlöigen fått tummen ur o postat (nästan) alla våra inbjudningar. Står o velar fortfande på 8st(+ deras resp) nya vänner. Skulle vara jättekul att bjuda dem, men har så svårt att bestämma mig då vi umgåtts kalasmycket i tre år (utbildning) men inte så pass att vi umgås på helger, kan ioförsig också bero på att vi bor i olika städer

• Pärlhönan

Det är så jag går o funderar lite, vilka av dem kommer jag hålla kontakten med.

rosalin skrev 2008-02-28 22:05:59 följande:
    Pärlhönan : Jag gjorde så att jag inte bjöd någon av mina studiekamrater. Visst hade vi jättebra kontakt under studietiden, men det är nog inga som jag kommer att hålla kontakten med nu när studierna är över.
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2