• bumblebee jonis

OT - 50-årspresent till en som...

Ska på 50-års fest och undrar om ni har några tips på vad man ska köpa till en som har allt Behöver verkligen hjälp!!!

Presenten får kosta ca 200-300:- och ska vara till en av det manliga könet

• Svar på tråden OT - 50-årspresent till en som...
  • Nessan

Klassiskt om det ska vara en present till någon som har allt är ju något som på nåt sätt förbrukas, tex en upplevelse, nåt ätbart eller blommor.

• bumblebee jonis

Något exempel på detta???

• Gizmos

Teaterbiljetter, en middag for tva pa nagon mysig restaurang kanske?

• bumblebee jonis

Det går kanske...

Någon mer??

• mysifer

vinprovning eller liknande kanske kan vara något om personen i fråga är intresserad av sånt

• Paeonia

En delikatesskorg/låda, kanske?

• Nessan

På upplevelser antar jag? (kan iofs ge förslag på en rosbukett med, men det var nog inte vad du menade, haha )

Tja, för ca 300? Kanske kan man få det att räcka till choklad- vin- elller whiskeyprovning?

Det finns ju flera sidor på internet som erbjuder presentkort på olika upplevelser. www.boxexperience.com är en
    Här är några för under 500:-. Vet inte om denna länk funkar så bra: www.liveit.se/kategori/&loc=0&cat=0&prg=1&str=Fritext

Biljetter till nån konsert, utställning/museum, nåt annat event kanske?

Vet du några intressen denne man har?

Eller att ni bjuder på middag

• bumblebee jonis
    Nessan skrev 2008-01-03 22:17:26 följande:
    På upplevelser antar jag? (kan iofs ge förslag på en rosbukett med, men det var nog inte vad du menade, haha )Tja, för ca 300? Kanske kan man få det att räcka till choklad- vin- elller whiskeyprovning?Det finns ju flera sidor på internet som erbjuder presentkort på olika upplevelser. www.boxexperience.com är en Här är några för under 500:-. Vet inte om denna länk funkar så bra: www.liveit.se/kategori/&loc=0&cat=0&prg=1&str=FritextBiljetter till nån konsert, utställning/museum, nåt annat event kanske?Vet du några intressen denne man har?Eller att ni bjuder på middag
    Han gillar hockey och fotboll. Vet att han har säsongsbiljett till båda lagen han håller på.
  • Nessan

Säsongsbiljett - ja då var det ju inte nån idé... Ingen konsert du kan tänka dig att han skulle gilla? Eller nåt annat i den vägen?

• Mrs Marley

Vad har han för intresse och vilken stad bor han i?

• Gizmos

Kan ni inte ga ihop flera stycken och ge en weekend resa nagonstans?

• bumblebee jonis

Fotboll och ishockey. Bor i Jönköpingstrakten...
    Mrs Marley skrev 2008-01-03 22:30:43 följande:

Vad har han för intresse och vilken stad bor han i?
  • Mrs Marley

Perfekt!!!
    När min släktning fyllde 60 för två år sedan köpte vi en Sverige tröja (fotboll) Tryckte hans namn och nummer 60 på ryggen.
    Den var mycket uppskattad, speciellt eftersom det var fotbolls VM det året.
    I år är det fotbolls EM!!!!

• Mrs Marley

Visserligen kostar det lite mer är 300:-
    Ni kanske kan lägga ihop med ngn annan?

• bumblebee jonis

Vart gör man detta???
    Mrs Marley skrev 2008-01-03 22:44:58 följande:

Visserligen kostar det lite mer är 300:-Ni kanske kan lägga ihop med ngn annan?
  • Mrs Marley

Brukar finnas en liten lokal butik som hjälper dom mindre lagen med kläder. Annars kan man kanske göra det på Team Sportia, Stadium mm.
    Vi bor i Malmö och jag har en butik nedan för mig som gör det,
    nära och bra

• Mrs Marley

Denna butiken köpte vi i. Ring och kolla om dom kan hjälpa dig.
    Annars kan du köpa tröjan för sig och be ngn annan trycka.

www.bareko.se

• bumblebee jonis

Tack! Ska kolla med sambon vad han tycker!

Svar på tråden OT - 50-årspresent till en som...