• Marwir

Ishotellet... Las Vegas

Jag och min sambo har planer på att gifta oss i Ishotellet eller på en klippa i Las Vegas dit man flyger helikoppter till. Men vi har kommit fram till att vi är mer vintermänniskor så därför blir de Ishotellet den dagen vi ska gifta oss.
    Ingen av oss har friat ännu men vi har pratat om bröllop och planerat lite granna:)

Är de någon av er som gift er i Ishotellet? Vad kostade det för er?

Vi har räknat med ca 50 tusen kronor om vi ska bjuda gästerna på resan dit också...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-04 15:54
    Vi bli bara 10 vuxna och 5 barn fler blir vi inte då vi vill ha ett bröllop bara för familjen och ha en fest för vännerna sedan.

• Svar på tråden Ishotellet... Las Vegas
  • jenba

jag har också börjat fundera mer kring vinterbröllop, så ishotellet vore ju gryyymt coolt att ha bröllop i. så tips och info om det alternativet tas gärna emot av mig med.

• Fejs

Jag tror inte 50 räcker om ni ska ha mat och så till... vi ska ha trerätters med dryck + tårta med kaffe och vickning och bara det går på 56 000 kr för 70 personer vi ska dock inte ha ishotellet. Men om ni är ett mindre sällskap och inte ska äta så mycket så kanske det kan gå...

• Marwir

Hej Fejs

Vi ska bara va 10 vuxna och 5 barn oss inräknade flera blir det inte.
    Men lite mer än 50 tusen blir de säkert då bröllops resan inte är inräknad i priset.

Vart har ni planerat på att va?

MVH /

• Fejs

Västervik har vi bokat men vet ej om det blir det... kanske blir hemma i Norrköping. Vi får se.

• Brud 080823

Ni får räkna ca 4000 kr t&r per vuxen med flyg från stockholm till kiruna. Ska ni ha barn också så kostar det ju extra.

Det kanske finns något paketpris med flyg,hotell osv

• Karis Annelie

Vad jag har hört är dels att ishotellet är uppbokat år i förväg, samt att de har höjt priserna rejält nu. Just för att de är så uppbokade, och de vill satsa på mer exklusivitet... :-/

• Marajaa

Guud va mysigt de låter me is bröllop :)
    Lycka till.
    Jag och min sambo har pratat om att åka dit på en weekend låter jätte mysigt ...

Svar på tråden Ishotellet... Las Vegas