Festlokal i MALMÖ!!
Jag ska gifta mig till sommaren.
Jag har lyckats med att hitta jätte fina lokaler,MEN jag kan inte hitta en enda lokal där man kan vara kvar till efter kl 02.00??
Tips? Någon?
TACK!
Jag ska gifta mig till sommaren.
Jag har lyckats med att hitta jätte fina lokaler,MEN jag kan inte hitta en enda lokal där man kan vara kvar till efter kl 02.00??
Tips? Någon?
TACK!
Vi ska vara på Söderslätts bygdegård utanför Vellinge, där kan man festa hela natten lång
Luftkastellet?
Spegelsalen på Hipp har jag för mig att man får va längre på.
Tack för ert svar!
jag har bokat spegelsalen på Hipp, men musiken ska stängas av klockan 2.
Jag hade önskat att det var åtminstonde till kl 03.00
Den kostar trots allt 12.000 !
Mrs Marley:
Jag såg lokalen precis på deras hemsida, den var ju fin !
Men måste man ha deras mat och sprit?
För det som var bra med spegelsalen var att man kunde ta med egen mat och dryck.
Jag har hittat en jätte bra catering!
Man behöver inte använda deras "catering" även om dom är väldigt om tyckta och proffsiga.
Tror att det kostar ca 3000:- för att hyra bara lokalen
Finns bilder i mitt galleri
Mrs Marley: Jag ringde dit idag!
Maj och Juni månad upptaget :(
Kan tänka mig det, dom är väldigt populära. Vi bokade i Maj förra året till juli i år. Och då var det redan flera som hade bokat :-S
Fortsätt leta!!!
Vad kostar Spegelsalen på Hipp??
Är ju en fantastisk sal..men måste vara svindyrt eller?
Läste precis i ett senare inlägg (var lite snabb med att fråga först) att Spegelsalen kostade 12 000 kr. Vad ingår i detta pris? Och får man ta med egen sprit, mat etc? Mellan vilka tider får man ha lokalen?
Luftkastellet låter ju också suveränt! Ngn som vet mer om detta?
Lavendelblomma:
tror det kostar typ 10-12' att hyra men då ingår väl porslin och dukning. Sen tillkommer nog serveringspersonal, mat. Tror man fick ha egen dricka..fast jag e inte säker. Det är väldigt fint där, man kan vara massa folk. Bra mat och proffsig personal tycker jag, har varit där på fest en gång. Ligger fantastiskt, vilken utsikt.
Min man har precis varit och bokat Druidordens lokal på Västergatan i centrala Malmö till sin födelsedag i februari. Jag har bara sett några få bilder men tydligen ska lokalerna vara fina med bla nyrenoverade toaletter mm. Allt porslin, bord och stolar ingår och bäst av allt - det finns inga begränsningar på hur länge man får hålla på!!
Köket får inte användas för matlagning eftersom man i så fall måste gå genom diskrummet med den färdiga maten för att komma till gästerna (köket är dessutom en trappa ner) och det stämmer inte med de regler som finns. Det kan dock användas för förvaring, kaffekokning, diskning mm.
Om jag förstod min man rätt är det ett stort rum med stora fönster och liten balkong och mindre scen samt ett litet extrarum med fötäljer/soffor att slå sig ner i och vila dansfötterna.
Jag tror att lokalen kostar 6000 och att man lämnar 2000 i dep utöver det som man får tillbaka i efterhand.
Kan ju vara värt att kolla upp för er kanske?
Tijana,
jo, är ni så många är den för liten. Jag tror att maxantal ligger runt 80-90 pers eller nåt sånt.
/Pudan
vi ska vara i siriuspalatset. vi får det för 3000 men vi känner de som äger stället. skulle gissa på att det kostar ca 5000 annars
puff