Amma med silikonbröst?!
Hej hopp!
Är det nån som har erfarenhet av att ha ammat med silikonbröst? Har det funkat bra? Hur har dom sett ut efteråt? (Jag har "vanlig" silikon bakom bröstmuskeln.)
Hej hopp!
Är det nån som har erfarenhet av att ha ammat med silikonbröst? Har det funkat bra? Hur har dom sett ut efteråt? (Jag har "vanlig" silikon bakom bröstmuskeln.)
Inte själv men en kompis har ammat 2 barn alldeles utmärkt. Ingen skillnad för henne .
Har inte kollat in dom efteråt dock .
GME76 080802 skrev 2008-01-05 22:32:32 följande:
Jag opererade mina bröst för ungefär fyra år sedan och fick mitt andra barn för 2,5 år sen. Det gick precis lika bra att amma honom som vårt första barn. Ingen skillnad alls!
Nu för tiden lägger man ju inläggen under bröstmusklerna, man "skär inte av något" längre.
(OT; Jag har koksaltlösning i mina).
De KANSKE har sjunkit ner något efter amningen, men det är jag inte säker på. Tycker hela kroppen förändras så efter att man fött barn.
Nej , lycka till!
Själv funderar jag på att "dra upp dem" om några år.
Eller byta till geléhallon..
Har ingen aning. Har inte kollat upp det så noga än, men det lät ju inte så lockande... Då kanske det är bättre att "bara" byta inlägg?
Hej! Jag har ammat mitt andra barn med silikon som sitter bakom bröstmuskeln. Inga problem. Dom är lika fina och fasta än!
Tror jag säkert!