• Skottdagen2008

Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....

Hittade inte någon fortsättning så jag startar den själv då. Vill ju veta hur det går för er andra i vår gemensamma kamp mot målvikten

• Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....
  • bumblebee jonis

Ingen experti området men Herbalife eller Camebridge kanske???

• aka79

har tråden dött??

Ja denna vecka har verkligen inte gått som jag har velat.. hihi.. Men.. sånt är livet.

Jag hade som tänkt starta med det här Cambridge för att få mig en kickstart igen och kanske hitta igen motivationen.
    Men jag vet inte, tror jag hittat igen lite av den igen..
    Ska prova nu i 3 dagar, och klarar jag att hålla mig inom kcal-gränsen och sånt så blir det nog ingen Cambridge. Tror jag ska ta och köpa någon slags måltidsersättning istället i sånna fall.. hihi.. Men nu känns det lite bättre!

NU KÖR VI BRUDAR!!!

• Skottdagen2008

Så var secret box gjort och bättre kunde det säkert ha blivit, men man får väl skylla på sig själv att man inte tränade mer, suck!

Det jag är mest orolig för nu är klänningen eftersom jag var där i fredags och skulle sy in den och de tidigare sa att det ar inget problema tt få den efter min kropp och nu säger de att jag har gått ner för mycket för att de ska kunna sy in den snyggt!!!! Dessutom måste jag ha band till min s.k. axelbandslösa klänning för jag har för tung byst att hålla upp. Kunde de inte kläckt ut det lite tidigare, nu ska jag ju vigas om 6 veckor och 4 dagar!!!!!

• Sofiaa84

till "skottdagen2008". Väldigt oproffesionellt gjort av dom tycker jag.. Men är klänningen lika fin med axelband då?

• Skottdagen2008

Ja, det tycker jag med då jag var tydlig med vad jag tänkte göra då den beställdes.

Axelbanden är väldigt tunna typ 1 cm högst så det är ju i alla fall bättre än sådanan där 3 cm breda tråkiga saker. De är även pyntade med samma pärlor som klänningen i övrigt så det matchar väldigt bra, dvs bättre än om de varit släta. ska dit igen på torsdag för att kolla den första "insyningen".

Sofiaa84 skrev 2008-01-14 15:58:43 följande:
    till "skottdagen2008". Väldigt oproffesionellt gjort av dom tycker jag.. Men är klänningen lika fin med axelband då?
  • aka79
    Skottdagen2008 skrev 2008-01-14 15:35:03 följande:
    Så var secret box gjort och bättre kunde det säkert ha blivit, men man får väl skylla på sig själv att man inte tränade mer, suck!Det jag är mest orolig för nu är klänningen eftersom jag var där i fredags och skulle sy in den och de tidigare sa att det ar inget problema tt få den efter min kropp och nu säger de att jag har gått ner för mycket för att de ska kunna sy in den snyggt!!!! Dessutom måste jag ha band till min s.k. axelbandslösa klänning för jag har för tung byst att hålla upp. Kunde de inte kläckt ut det lite tidigare, nu ska jag ju vigas om 6 veckor och 4 dagar!!!!!
    Men Guuu så hemskt!!
    Det är ens viktigaste dag, och du har varit tydlig på det du har velat - och så kommer dom och säger SÅDÄR!?
    Nä fy så besviken jag skulle bli...
    Jättetråkigt för dig.

Men nu är det väl bara att bita ihop och ta med dig någon som får kolla på klänningen och du får förvarna att dom måste säga att du är finare i axelband än utan hihi.. eller?

Jag hoppas med hela mitt hjärta att du blir nöjd i alla fall!

Måste bara få fråga, vad är secret box?
    kram!
  • Skottdagen2008

Jotack, jag känner mig väldigt nervös hur detta kommer att sluta. Det kanske är bara jag som vet hur den egentligen skulle ha suttit på kroppen, men det jag är rädd för är att den vrider sig i tyget och att det blir ett hack under armen.

SecretBox är ett album med sensuella fotografier på dig själv i underkläder som du ger till din man som morgongåva.

aka79 skrev 2008-01-14 19:44:30 följande:
    Men Guuu så hemskt!!Det är ens viktigaste dag, och du har varit tydlig på det du har velat - och så kommer dom och säger SÅDÄR!?Nä fy så besviken jag skulle bli... Jättetråkigt för dig.Men nu är det väl bara att bita ihop och ta med dig någon som får kolla på klänningen och du får förvarna att dom måste säga att du är finare i axelband än utan hihi.. eller?Jag hoppas med hela mitt hjärta att du blir nöjd i alla fall!Måste bara få fråga, vad är secret box?kram!
  • aka79

Kan dom redigera bort allt på kroppen också???

Nä men.. va roligt med Secret Box... Hoppas du blir nöjd!
    Sa fotografen hur du skulle göra eller var du tvungen att komma på det själv?
    Hade du flera olika sorters underkläder på dig?
    Det där skulle jag också vilja göra någon gång i framtiden... Så rolig grej!
    Kanske till våran 1 års bröllopsdag, eller 10:e? hihi..
    Så skoj!

Fortfarande tråkigt med klänningen dock....

• egensinnig

Hej!
    Tittar in efter tips från Viktualia. Är inskriven på VK sen ca 3 veckor tillbaka, har till min egen förvåning redan tappat 4 kg...Men jag ska ner 27 totalt så det är nåra kvar

Bröllop blir i augusti och hoppas då ha tappat i alla fall 20-22 kg.

Hur går det för er andra? Hittat motivationen igen?

Skottdagen2008 - hoppas verkligen du blir nöjd med klänningen ändå?

aka79 - hur gick det med kcal-gränsen? blir det någon pulverdiet?

• aka79

egensinnig - Nej det blir ingen pulverdiet! Jag känner mig så laddad på VK nu att jag struntar i det. Får väl ta det någon annan gång, i någon annan svacka =))

4 kg är ju Jättebra!! Toppen Jobbat!!
    Känns det bra med VK?

Svar på tråden Ngn m erfarenhet av viktklubben, fortsättningen.....