• Brud-08

Erfarenheter av BFM?

Hej

Funderar att hyra en bil genom BFM.nu till vårt bröllop, har ni några erfarenheter av dem?

Kommer ihåg att det tidigare skrev något dåligt om dem, men kommer inte ihåg om flera instämde.

Era erfarenheter?

• Svar på tråden Erfarenheter av BFM?
  • LizaStina

Jag vill också veta, har tänkt att hyra en Hummer av dem.

• 080505 7

Hej
    Jag råkar vara den som har hand om hemsidan Bilförmedlingen och vill bara säga att jag och min fru jobbar så hårt vi kan för att vår hemsida skall vara ett enkelt redskap att hitta en transport som kan passa både stil och ekonomi för er brudpar. Och att alla kunder skall vara nöjda. Ha dock i åtanke att vi ej kan ansvara för alla som lägger ut sina bilar på vår hemsida. (i varje låda finns det något ruttet äpple) Men vi skickar mail till de som använt sig av bilarna och frågar hur deras upplevelse var och vi tvekar inte en sekund att ta bort någon som vi inte anser vara lämplig. Vi jobbar på att införa någon form av feedback system typ e-bay. Oavsett om ni bokar genom oss vill vi passa på att önska alla brudpar lycka till 2008. Det viktiga är att ni har en transport. För den korta studen mellan kyrkan tills festen börjar är förmodligen den enda stunden ni har för er själva tills festen är över.

Svar på tråden Erfarenheter av BFM?