• totte38

Brudar 2009 Linköping Finns ni?

Hej.

Jag är här inne nu dagligen och surfar runt, letar tips och våndas över att det är sååå länge kvar tills det är vår stora dag (augusti 2009) tänkte om det finns fler i min kategori där ute?

• Svar på tråden Brudar 2009 Linköping Finns ni?
  • bruden08

Här är en linköpingsbrud men vi gifter oss nu i juni.

• LT2B

Vi ska också gifta oss i Lkpg trakten men som det ser ur nu ska vi vänta tills 2010 pga min sambos jobb. Ska däremot kolla på lokaler redan i sommar så att vi vet utbudet. Kan nog vara smart att kolla några gånger så man vet vad man vill ha.

• Fru Cinderella

Nja.. jag var 2007:a men jag finns

• Fejs

Hej!
    Har ni tips på någon fotograf? Vet ni priser och vad man får för det priset?

• Fru Cinderella
    Fejs skrev 2008-01-31 20:27:04 följande:
    Hej!Har ni tips på någon fotograf? Vet ni priser och vad man får för det priset?
    Vi hade OskarLüren www.fotografoskar.se Tycker det var riktigt bra priser och en bra fotograf. Våra bilder finns på www.brudparet.net

(Hmm.. gjorde jag för mycket reklam nu?)
  • River

Vi siktar på bröllop sommaren 2009

• Lövings

Hej. Vi har bokat kycka och lokal till 1 augusti 2009 i vårdnäs och bjärka säby slott..
    Hör gärna av dig mer=)

• Jiel o Deps

Hoj! Jag bor visserligen inte i Linköping utan i Tranås, men det är ju inte mer än 45 minuter med pendeln...
    I dag har vi satt ett prelliminärt datum, känns så skönt att ha en speciell dag att se fram emot. Det blir fredagen den 7 augusti 2009

Vi vet redan vart vill ha vigseln (borgligt) och middagen efter (även om vi inte har bokat det), annars sitter jag mest och planerar och planerar utan att bestämma något.

• lera

Här är en till! Vi ska gifta oss i maj 2009 så det dröjer väl ett tag till innan planeringen kommer igång...

• anirac1

Vi gifter oss 6 juni 2008
    Hannäs kyrka
    Vi bor fem mil söder om Norrköping

Svar på tråden Brudar 2009 Linköping Finns ni?