Inlägg från: dimma |Visa alla inlägg
  • dimma

Juni 2008 Del 3

666baby 2 juni
    Silva79 5 juni
    anirac1 6 juni
    blivandefrun 7 juni
    Monken 7 juni
    lillan31 7 juni
    Lilla Puh 7 juni
    dimma 12 juni
    Gura 14 juni
    dankar 14 juni
    Lina08 14 juni
    Nabben 14 juni
    Gomlan 14 juni
    Fysio 14 juni
    Cira 14 juni
    20080614 14 juni
    misstrixie 20 juni
    cicilija 21 juni
    Blivandefrujohansson 28 juni
    Vinden 28 juni
    Sofia08 28 Juni
    bruden08 28 Juni
    MJ 2008 28 juni
    järvedsullis 28 juni
    Ankan81 28 juni
    Bellanote 28 Juni
    marjoh 28 juni

• dimma

smyger mest omkring och är ganska hemlig av mig. men på ett litet hörn vill jag allt vara med...

• dimma

O jösses.

Jag ska gifta mig i juni. Det är nog allt jag talat om här. Jag såg i originalinlägget att man får tala om hur långt man har kommit och så i den här tråden. Får jag tala om för er? Lätta mitt hjärta yttepyttelite? Jag spricker snart...
    Vi ska gifta oss så hemligt vi kan, så jag hoppas ingen avslöjar mig här. Men nu börjar det bli jobbigt. Riktigt jÄVLa jobbigt måste jag säga!

• dimma

Ok. Ni var inte så snabba på att svara här inte! Då tala jag om för er att
    - jag har beställt klänning. woho. ångest. en kik blev det.
    - jag har beställt ring till mig, sambon likaså. total dödsångest. har man inte problem så skaffar man sig. for åt alla möjliga håll, men det slutade med en klassisk 7-stens allians från Strömdahls, med Wranges 25%rabbatt. nöjd.
    - sambon har bytt efternamn i dagarna. han är nöjd.
    - har mailat med vigselförättaren och fått ett exempel på ceremoni. valt ut dikter vi vill ha. nu ska det bara sättas ihop till en vacker helhet. ingen ångest.
    - funderat på vad vi vill göra under dagen B och planerat lite grovt. börjar med att flyga varmluftsballong i gryningen. ingen ångest här - jag tror att det kommer bli en riktigt rolig dag!

Nu mår jag bättre.

• dimma

Tack Bellanote. Inte hade jag klarat av att vänta i över en kvart!

• dimma

hej igen och tack för välkomnandet! Förresten så vill jag bara säga att jag inte väntade mig några svar på minuten - till den som tyckte jag var lite väl hialös...

Ang smycken - jag har en topp med hög krage och tre pärlor som "knappar" längst upp, så jag slipper fundera på halsband. Ska ha enkla örhängen i guld. Jag ska försöka köpa ett armband med turkoser som är från området vi gifter oss i, om det blir för dyrt så blir det ett enkelt vitt pärlarmband. Och på det en underbar vigselring med diamanter!!

Det där med att blanda pärlor och strass - jag kan tycka att det blir lite för mycket pärlor om man ska ha dem överallt. Likadant med strass. Jag gillar överraskningar - i det här fallet att man vågar bryta all matchning....... Sen kan man ju kanske välja en annan blandning än pärlor och strass!

• dimma

jupp. Bellanote var det ju!!! överallt denna Bellanote. fast jag kan inte göra den där symbolen med tänderna som hon gör. den skulle suttit istället för i mitt inlägg. Inte för att jag vet vad den betyder,men jag fick för mig att den passade.

Om man tillhör ironiska generationen borde man använda mer smileys. Men jag är ganska oförtjust i sådana tyvärr.
    Förresten så hade jag också strasslänk i min uppsättning på studentbalen för.... 8 år sedan. Jag hade alltid mycket strass då, så mycket att jag blev allergisk mot det. Strass är liksom väldigt "obröllopigt" för mig. Tyvärr.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3