Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 3

Nån mer än ja som har jättesvårt att komma in på sidan??

• BlivandeFruJohansson

Mmm, ganska mycke abstinens..

• BlivandeFruJohansson

Så tråkigt när man skrivit massor så försvinner de
    Vi har mässa i stan imorron som ja funderar på att gå på. Har köpt lite dekorationer som ska va på bordet Tror ja börjar få en bild av hur de ska se ut, men väggar & så vet ja inte hur ja ska göra.. Kommer inte riktigt ihåg hur de såg ut.. Ska se om ja kan kolla på lokalen snart!

Drömde inatt en jättekonstigt dröm. Hade bara 5 veckor kvar till bröllopet och då säger alla när vi va & planerade hur vi ska gå att vi får vänta ett år med att gifta oss Ett annat par skulle gifta sig på våran tid & va i vår lokal. Med den mat vi hade fixat.. När ja vakna undrarde ja om nått va sant eller om de bara va en dröm? Hoppas de bara va en dröm

• BlivandeFruJohansson

Då e de inte bara ja som drömmer konstigt alltså
    Imorron ska vi ha möte me cateingen, får se hur de går. Tips på saker vi ska fråga om?? Ska ta upp: buffeén, serveringspersonal, nattamat, uppdukning, porslin, städning..

• BlivandeFruJohansson

Pratade me cateringen idag, så nu är allt me dom bokat & klart! Ska höras 7-10 dagar innan bröllopet ang ev ändringar & antalet peroner. Catering kommer servera fördrinken, ska ej ha några snittar. Vå vigsel är kl.15 och dom kommer komma dit 14.30 för att duka borden & börja duka upp! Så nu känns allt kanonbra!!
    Och imorron ska de smakas tårta!! Se om dom har några goda

• BlivandeFruJohansson

ja ska dit imorron, vill absolut inte gå så sent som april.. Skönt att va ute tidigt så man slipper så mycke som möjligt nära bröllopet. Imorron ska ja kolla tårta & även ta en titt på blommor

• BlivandeFruJohansson

Konditorn tyckte de va bra att vi va ute i god tid. Den tårtställning vi ska ha finns de bara en av. så vi hade tur!

• BlivandeFruJohansson

Bra me alla som har digitalkameror, då kan man ju kopiera dom bilderna så får man ju massor! Vet inte om vi ska ha engångskameror? Många bilder brukar bli så dåliga.. Men dom är ju roliga att ha på borden.. Ska nån av er ha de? Nån som vet pris på dom? O hur mycke kostar de att framkalla dom???

• BlivandeFruJohansson

Vi ska ju inte ha någrabarn me på festen så kanske blir några roliga kort Ska idag ner på stan & kolla på band som ja ska ha runt karafferna. Sen även kolla tärneklänningar. Mitt paket me dekorationer har kommit!! så e ska me hämtas ut. Massa spännande idag Imorron tror ja att ja ska kolla på blommor.
    Har ni kollat era buketter? Va ska ni ha i & va kommer dom kosta? Har noll koll på sånt

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-01-24 11:02:30 följande:
    BlivandeFruJohansson, vad vill du ha för tärnklänningar? Jag vet att jag vill att de ska vara gröna och ganska enkla... mer vet jag inte...Buketter är också klurigt. Jag vet att jag inte vill ha någon stor bukett, men jag har ingen aning om vilka blommor jag vill ha... Har bilder i mitt galleri på vita buketter som jag tycker är fina... men röda rosor är ju också fint. Och Orkidéer, och Kallor, ochGerbera, och Liljor...
    Vi vill me ha ganska enkla klänningar till tärnorna. Kommer ju komma mycke till studenten & baler, men vill ju helst ha klart allt nu

I min bukett ska de va vinröda rosor, brudslöja & lite gröna strån.. Inte heller så stor, ganska enkel den me!
Svar på tråden Juni 2008 Del 3