• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Hindersprövning måste ni ha för att få gifta er, annars går inte det. Det är namnändringen ni måste vänta med om ni reser på en gång i och med att man måste ha samma namn i passet som på flygbiljetten.

• Lindalen

aha, ok. Tack, då får vi skicka efter den nu då.

• MaryamZ

Hallå tjejer!

Här är ytterligare en juni brud som gifter sig 28/6 :)

• Bellanote

lindalen det är bara att skriva ut den från skattemyndighetens sida så får du den direkt..

• BlivandeFruJohansson

Har de ganska lugnt här nu, vet inte va ja ska göra. Tycker de mesta har kommit på plats.. Nått ni tror ja kan ha glömt?
    Tips & ideer..

• misstrixie

I morgon ska jag sätta igång med ett jobbigt projekt, ska pilla bort etiketterna på 90-100 små runda askar som ska stå vid varje gästs tallrik med mintpastiller i... eventuellt klistra dit egna etiketter också om jag lyckas få ihop något.

Har också beställt hindersprövningsblanketterna nu.

• Monken

misstrixie, hu så jobbigt!! Avundas dig inte!

BlivandeFruJohansson, jag håller med. Det känns som om jag har koll på allt. Förmodligen är det något stort jag missat...

Har ni börjat med vigselprogrammen? Jag har fnulat lite och tror att jag inte ska skriva ut psalmerna där, utan bara ha med psalmnumret.

• misstrixie
    Monken skrev 2008-03-06 10:34:57 följande:
    Har ni börjat med vigselprogrammen? Jag har fnulat lite och tror att jag inte ska skriva ut psalmerna där, utan bara ha med psalmnumret.
    Jag har börjat lite jag också, men jag ska nog ha med psalmerna för enkelhetens skull. Måste bara välja dem också.
  • Bellanote

jag kan inte börja med mitt sånt ännu för mötet med prästen är inte förns 4 veckor före..

• misstrixie
    Bellanote skrev 2008-03-06 11:25:14 följande:
    jag kan inte börja med mitt sånt ännu för mötet med prästen är inte förns 4 veckor före..
    Vi har inte heller träffat prästen men jag tänker får "grovjobbet" med vigselprogrammet gjort redan innan så att det bara är att ändra och fylla i sedan...
Svar på tråden Juni 2008 Del 3