• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • misstrixie
    Monken skrev 2008-03-06 12:21:41 följande:
    Jag beställde mina på nätet och de var perfekta!! Lite hårda i kanterna, men jag hinner ju gå in dem!
    Ja man har ju lite tid på sig ännu.
  • BlivandeFruJohansson

Ni har ju skrivit massor i tråden idag!! Hade en hel sida + lite till att kolla igenom Vårt kyrkhäfte är färdigt( ) men har ju som sagt inte haft mötet me prästen så kanske nått måste ändras.. Vi har skrivit me psalmerna, smidigare än att alla ska ta psalmböcker me.. Blir bara 2, Den blomster tid nu kommer x 2, den vanliga och den me bröllopsversion.. Måste kolla skor snart.

• Lilla Puh78

Har ni hittat ngn mall för vigselprogram? Det börjar nog bli dagx att fixa lite med dem nu. Och sen kanske man ska börja fila lite på festprogrammet oxå. Det är ju bara 3 månader kvar nu... *pirrpirr*

Monken: Vi ska ha samma psalmer vi oxå. Visst är Blomstertid lite skolavslutning, men för mig är det verkligen sommar, glädje.

• Lindalen

Vi la inbjudningarna på lådan idag! Blev plötsligt så verkligt alltihop.

• Bellanote

jag sitter och räknar ut hur ,ånga frimärken jag måste ha. och det blir 14 plus att ett av dem ska till australien så det kostar ännu mera..

• 20080614

Vilken är bröllopsvarianten av den blomstertid nu kommer? Är det något som finns med i psalmboken? Vi tänkte ha en psalm från nya psalmboken som också är med bröllopstema fast på din klara sol går åter upp melodin. Enda tråkiga med den var att den är så lång att den är svår att få med i programmet..

• Bellanote

måste du ha med hela då??

misstrixie den sidan du länkade till var jätte bra.. som upplagt för att bara skriva ditt sina egna namn..

• 20080614

Jo, men jag vill gärna ha med hela, alla verserna är väldigt fina och det känns lite konstigt att kapa för att kunna ha den vigselprogramsdesign som jag vill. Får kanske ändra format på programmet istället så går det nog bättre.. eller har lite mindre text

• dimma

O jösses.

Jag ska gifta mig i juni. Det är nog allt jag talat om här. Jag såg i originalinlägget att man får tala om hur långt man har kommit och så i den här tråden. Får jag tala om för er? Lätta mitt hjärta yttepyttelite? Jag spricker snart...
    Vi ska gifta oss så hemligt vi kan, så jag hoppas ingen avslöjar mig här. Men nu börjar det bli jobbigt. Riktigt jÄVLa jobbigt måste jag säga!

Svar på tråden Juni 2008 Del 3