• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • BlivandeFruJohansson

Nån mer än ja som har jättesvårt att komma in på sidan??

• Monken

Japp, BT har legat nere mer eller mindre hela dagen... snacka om abstinens...!!

• BlivandeFruJohansson

Mmm, ganska mycke abstinens..

• Monken

*s* beroendet är enormt... kanske måste söka hjälp...?

• Lilla Puh78

Borde kanske starta en "anonyma BT:are"...

Var på mässan igår. Jättekul att bli stylad, men det blev lite rörigt precis då jag skulle upp på scen. Ingen hade fått direktiv kändes det som. Men kul var det, och fin blev man. Fick ett skitsnyggt halsband, perfym, kommer få en ny sminkkollektion skickad till mig (så snart den lanseras) och kommer även få hem portättbilder som togs. Hon som anordnar mässan är en helt otrolig kvinna. Hon fixar näst intill allt ensam, förberedelser, marknadsföring mm. Jättegullig är hon.
    Ska försöka hinna in idag när m2b kommer hem, hann inte gå runt och kolla igår direkt.

• Lilla Puh78

Kan tilläggas att jag kopierar all text jag skriver här nu för att inte behöva skriva om den varje gång ngt hänger sig... Lat eller bara smart?

• BlivandeFruJohansson

Så tråkigt när man skrivit massor så försvinner de
    Vi har mässa i stan imorron som ja funderar på att gå på. Har köpt lite dekorationer som ska va på bordet Tror ja börjar få en bild av hur de ska se ut, men väggar & så vet ja inte hur ja ska göra.. Kommer inte riktigt ihåg hur de såg ut.. Ska se om ja kan kolla på lokalen snart!

Drömde inatt en jättekonstigt dröm. Hade bara 5 veckor kvar till bröllopet och då säger alla när vi va & planerade hur vi ska gå att vi får vänta ett år med att gifta oss Ett annat par skulle gifta sig på våran tid & va i vår lokal. Med den mat vi hade fixat.. När ja vakna undrarde ja om nått va sant eller om de bara va en dröm? Hoppas de bara va en dröm

• Monken

Japp, bröllops(-mar)drömmarna börjar dyka upp. Jag drömde för inte så länge sen att jag stod i kyrkan och skulle gå in när jag kommer på att jag varken har fixat håret eller sminkat mig. Hade håret i en tofs... Mycket tokigt kan det bli...

Lilla Puh78, jag har också kopierat min text sedan ett tag tillbaka. Det är så trist när det försvinner. Man vet ju aldrig när torget behagar sluta fungera...

• BlivandeFruJohansson

Då e de inte bara ja som drömmer konstigt alltså
    Imorron ska vi ha möte me cateingen, får se hur de går. Tips på saker vi ska fråga om?? Ska ta upp: buffeén, serveringspersonal, nattamat, uppdukning, porslin, städning..

• Lilla Puh78

Nu har vi äntligen enats om maten vi vill ha. Ska bara hitta en catering som vill ta sig an det hela. Sen har jag lagt krut sen igår på att hitta en fotograf, så jag har nu mailat ut till (alldeles för många) fotografer för att få komma på konsultation. Det är så dyrt med dem!! Så fort man nämner bröllop blir det ett antal tusenlappar extra... Utnyttjning... Hade jag vart fotograf skulle jag hålla på med bröllopsfoton till samma pris som vanliga kort. Skulle lätt tjäna lika mycket som alla andra då alla skulle vilja boka mig.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3