• Brud 5 juli 2008

Ny tråd om budget tips i 20´000-30´000 klassen

Tjena mossning alla blivande brudar och män.
    Jag och min m2b gifter oss den 5 juli.

Klänningen är köpt( www.bridaloutlet.se ) OTROLIGT BRA PRISER!!

Smoking finns i familjen,ska bara göra lite ändringar( och det gör min mamma så där spar vi oxå en slant)

Skor till både mig och m2b e fixat(jobbar i skobutik och fick ett bra pris)

Ringen köper vi på Två Hjärtan i Farsta ( inte farligt dyr) 4500kr ca.

Lokalen är bokad och klar sedan länge, ska vara i ett växthus ute på landet med blomster trädgård runtomkring i full blom förhoppningsvis.

Maten hjälps mamma,svärmor,moster,vi mf till med.
    Tårtbakelserna (ska vi ha istället för tårta) Hjälps jag och min moster åt med å bakar.

Fotografer har vi två av.Min kusin som även är tärna och min m2b:s svåger,båda är riktigt duktiga fritidsfotografer.

Hår och smink har jag bokat en tjej via blocket som heter Camilla Runnman.
    Betalar 700för håret och 400 för smink och då ingår prov håruppsättning och prov smink.
    Hon ska även fixa min tärna och det tar hon bara 400+400kr för.
    Någon som har erfarenhet av henne? Har sett några bilder men skulle vara kul med flera.

Det som står på tur nu att fixa e inbjudningskorten,som vi skriver ut från datorn och gör något fint av.Lägger ut dom på min sida när jag har dom klara.

Transporten är den svåra biten,vi ska åka ca 9 km och skulle gärna velat åka häst och vagn,men det kostar ju en hel del och är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar med häst och vagn den biten?

Kramiz Snart Fru Bennström

Svar på tråden Ny tråd om budget tips i 20´000-30´000 klassen