• SnartJohanson

Sida med roliga grejer till bröllopet

har ni nå tips med nån sida där man kan hitta roliga grejer till bröllopet?tex dasspapper med bröllopsmotiv osv osv

• Svar på tråden Sida med roliga grejer till bröllopet
  • bridesilly

Jag har beställt bride tshirtar, tote bag, just married tshirtar till dagen D och bröllopsresan

• Canta

bridesilly var har du beställt dina sake ifrån?

• bridesilly

www.customizedgirl.com

en tshirt med just married gick på 65kr frakten går bara på 17 dollar till sverige

det blev 3 tshirtar med text och en fin väska som är broderad bride på Jag är så nöjd. dom kom hem idag, mycket fin kvalite.

Canta skrev 2008-01-18 07:38:52 följande:
    bridesilly var har du beställt dina sake ifrån?
  • yoyoandDave

Vilken suverän sajt!! Blev alldeles tokig, ska nog överraska med snygga trosor tror jag

• bridesilly

är det customized girl du menar? den har såå mycket fint och storlekarna satt perfekt hursomhelst

yoyoandDave skrev 2008-02-21 16:04:40 följande:
    Vilken suverän sajt!! Blev alldeles tokig, ska nog överraska med snygga trosor tror jag
  • swordfish
    bridesilly skrev 2008-01-18 14:40:25 följande:
    www.customizedgirl.comen tshirt med just married gick på 65kr frakten går bara på 17 dollar till sverige det blev 3 tshirtar med text och en fin väska som är broderad bride på Jag är så nöjd. dom kom hem idag, mycket fin kvalite.
    ?? ett linne jag tittade på med text kostade 25 dollar? Det blir ju ca 175 SEK?
  • bridesilly

dom har erbjudanden på nån sida också

swordfish skrev 2008-02-21 23:20:07 följande:
    ?? ett linne jag tittade på med text kostade 25 dollar? Det blir ju ca 175 SEK?
  • zsandora

är det någon som kan berätta ett bra ställe där ni handla servetter???

• bridesilly

calligrapen har väl servetter om det är sådan med tryck du är ute efter

• yoyoandDave

Bridesilly, jajamen det är den sajten jag menar, grym!

Svar på tråden Sida med roliga grejer till bröllopet