• Svar på tråden Söker dekorspännen för inbjudningskort!
  • Mrs Marley

Jag tror att dom har ngt liknande på panduro

• Jonna83

jag köpte s¨åna fast hjärtformade på panduro!

• amor aeternus

Panduro har vad du söker.
    Hittar inte dom på nätet men de har i sin gamla och nya katalog.
    Runda diam 20mm 10 st 26 kr
    Runda diam 24mm 8 st 26 kr
    Hjärta 22 x 25mm 8 st 26 kr
    Kvadrater 20 x 20 8 st 26 kr

Lycka till!!

• Kirsto

De på Panduro har inte stenar, men blänker rätt fint ändå. Blir ju rätt kostsamt att sätta lyxiga spännen på alla kort, men vill du ändå kosta på det så finns det fina spännen hos en del sybehörsbutiker. Jag har sett på NK och en tygbutik på Hornsgatan (Zinkensdamm) i Stockholm.

• Linda och Hannes

Hej!
    Tack för era tips!
    Jag är en återkommande kund på Panduro och har sett deras utbud. Deras är modell lite större än jag tänkt mig och de har inga stenar tyvärr utan är lite plastiga i silver.
    Näe, jag vill helst inte lägga ner en onödigt stor kostnad på spännen men gillar glittret och det blir väldigt snyggt. Men smakar det så kostar det!
    Helskumt att de inte har sånna å sälja i Sverige, skulle säkert finnas marknad för dem inom kortdekor...
    Få se hur jag löser det, kanske får strunta i den dekoren.... :(
    Blir för kostsamt å skicka efter från utlandet tycker jag...

• Linda och Hannes

Halloj!
    Var in och kollade men hittade inte, vart e dom nånstans? Sida, kategori?

/Linda

Mirri skrev 2008-01-18 23:08:14 följande:
    finns även några varianter på www.cchobby.se
  • Mrs Marley

du kan också titta på sidor som säljer material till scrapbooking. Googla på scrapbooking

• Linda och Hannes

Halloj igen!
    tack för tipset!
    Jag fann dessvärre inget bra på svenska sidor, dock på sidor från USA eller UK. Sökte på "Ribbon Buckles" & "Ribbon Slides" och fann lite mer än förut. Fortfarande ingen bra svensk sida...

//Linda
    Mrs Marley skrev 2008-01-19 09:14:09 följande:

du kan också titta på sidor som säljer material till scrapbooking. Googla på scrapbooking
Svar på tråden Söker dekorspännen för inbjudningskort!