• Fejs

Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?

Var helt omöjligt att logga in, ibland har det gått. Men oberoende av vilken dator jag suttit vid så har det inte gått särskilt bra sedann i fredags. Ibland kommer man inte ens till förstasidan, ibland kan man inte komma till inloggningssidan och ibland har man tur känns det som och kan logga in. Trist!

• Svar på tråden Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?
  • Arvida

Jaa, det har varit helt omöjligt!! Varför?!
    Hoppas på många dagar utan störningar nu...vill ju fortsätta att planera! :)

• trassel

Här är en till som haft väldiga problem.. Usch va tråkigt det är!

• malous

Jag med. Det brukar ligga nere fem minuter men nu har det inte gått att komma in på flera timmar ibland...

• sussa84

Jag med, jag blir så arg. Skulle göra en skiss på festprogrammet igårkväll och så kom jag inte in här!! Har sparat lite trådar där det finns tips på saker som man kan ha i ett program!!
    Jag kom bara till första sidan och om jag inte stängde ner internet helt o hållet kom jag inte ens till första sidan!
    Har vart så i flera dagar!!!

• Blomsterbrud

Jag har inte kommit in på hela helgen...

• postchaffisen

BT jobbar på problemet. Skulle byta server osv

• Humlanekerö

japp..samma här!Kom inte in på hela gårdagen Förstår att de måste byta servrar eller vad de nu gör..detta håller tyvärr inte..

• BlivandeFruJohansson

Samma här

• Mirri

Ja, jag har också haft jätte stora problem och inte kommit in på två dagar men som postchaffisen sa så jobbar BT på problemet. Det finns långa och utförliga förklaringar i andra trådar på vad som är fel och hur de kommer lösa det men det förhindrar ju inte att det är frustrerande när man inte kommer in...

• Äntligen är det min tur

Japp, problem hela tiden

Svar på tråden Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?