• Snart fru Nilsson

Berättade för barnen igår!

Vill bara säga att vi berättade om bröllopet för våra barn igår, dom blev glada och mycket speciellt blev det när dom fick reda på att dom skulle få ha kostym och stå framme med oss. Vilken glädje det är att få dela detta med familjen, ville bara skriva av mig när det gäller glädjen jag har inom mig!

• Svar på tråden Berättade för barnen igår!
  • beahabo

det är sann glädje. grattis..

kram

• Jiel o Deps

Grattis!
    Vi har inga barn, men våra föräldrar blev väldigt glada när vi berättade. Nu hoppas dem väl på barnbarn... ;)

• stinakina

Grattis!

Vi är ett "äldre" par, jag 40 M2B är 41 vi har varsin dotter min blir 18 och hans blir 16

Min dotter blev hellycklig, planerar tydligen möhippa, har redan köpt tärnklänning och är allmänt upp i hejsan!!

Min bonusdotter däremot, inte ett ljud, inga frågor bara en axelryckning...

Trist så in i vassen!!

Vi vill ju ha våra barn med oss. vår gemensamma son och våra bonusar, men som det ser ut kommer ev inte ens hans flicka närvara vid vigseln!!

• Snart fru Nilsson

Skoj att det är sånnt ståhej kring din dotter, mycket tråkigt att bonusdottern blev så NOLL. Jag kan bara trösta dig med att du får lov att lägga ut henne i den grå zonen, ta in allt som ger dig positiv feedback istället. I slutet är det nog bonusdottern som kommer att ångra sig men då kan det vara för sent. KRAM!

stinakina skrev 2008-01-20 15:42:17 följande:
    Grattis!Vi är ett "äldre" par, jag 40 M2B är 41 vi har varsin dotter min blir 18 och hans blir 16Min dotter blev hellycklig, planerar tydligen möhippa, har redan köpt tärnklänning och är allmänt upp i hejsan!!Min bonusdotter däremot, inte ett ljud, inga frågor bara en axelryckning...Trist så in i vassen!!Vi vill ju ha våra barn med oss. vår gemensamma son och våra bonusar, men som det ser ut kommer ev inte ens hans flicka närvara vid vigseln!!
  • anne på grönkulla

Trist historia. Hon anser sig säkert ha sina skäl, men bitterheten blir ju värst för henne själv i längden. Hon är ju gammal nog att fatta ett sånt beslut själv dock - kanske är det då oxå dags att tala om för henne rent ut att hon både får bestämma det själv men då också bära konsekvenserna av det?

stinakina skrev 2008-01-20 15:42:17 följande:
    Grattis!Vi är ett "äldre" par, jag 40 M2B är 41 vi har varsin dotter min blir 18 och hans blir 16Min dotter blev hellycklig, planerar tydligen möhippa, har redan köpt tärnklänning och är allmänt upp i hejsan!!Min bonusdotter däremot, inte ett ljud, inga frågor bara en axelryckning...Trist så in i vassen!!Vi vill ju ha våra barn med oss. vår gemensamma son och våra bonusar, men som det ser ut kommer ev inte ens hans flicka närvara vid vigseln!!
  • stinakina

Snart fru Nilsson och Anne på Grönkulla!

Ja hon är ju den som kommer ångra sitt beslut, så småningom i allafall, men det som är lite jobbigt är ju att M2B blir lite ledsen över att se att hans dotter är helt ointresserad och min dotter är glad och förväntansfull..

Men jag ska lägga focus på det positiva, detta ska bli vår dag, hon är välkommen om hon vill, annars så är det som det är!!

Tack för ert feedback!!

• hummledummle

Grattis gu vad roligt!!! Lycka till

Svar på tråden Berättade för barnen igår!